KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Eventuelt kan vi jo plassere oss litt mer spesifikt enn "ved den blå steinen" da det sikkert står ganske mange andre folk der. Som det alltid gjør... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bladde fram Google maps pga det der, men aner ikke hva som er bedre. Kan jo bare be alle sammen se etter en gråhåret 24åring ved nick WhiteKnight. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Okei. Det hjelper dere sikker masse.. Men jeg finner nok på noe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ta med et stort fint flagg, der det står: Diskusjon.no eller HW.no Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Tar med avataren min jeg.. dere får se etter den ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haha du tar med en hvit hest, rustning og greier? Eller en liten dukke? Om det siste, så tror jeg Sanviken vil ta en prat med deg. Det har de med meg. Jeg kan få dem til å gi deg god utsikt i hvert fall! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg kommer såklart ridende på en hvit steilende hest, har på hvit rustning, sverd og blått skjold. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) I tillegg til Tequilaen over så tar jeg med en Polsk vodka, 40%. Fått av noen Polske kolleger. Skal visst være gode greier. (visst det er greit liksom) >_> Bison vodka! Well, this vodka may not have any actual bison in it, but it is flavoured with bison grass, also known as sweetgrass. It even has a blade of the grass in each bottle! This traditional style of vodka originates from Poland and was once banned in the United States because [the United States likes to ban interesting booze] bison grass may contain coumarin, which acts as an anti-coagulant in very large doses. Clear with a slight tinge of green. Aroma of vanilla with hints of sweetgrass. Flavour of coconut and vanilla, nicely numbs your tongue. Interesting vodka, goes great mixed with apple juice and soda water. Maybe I'll have it with a nice bison steak. Endret 19. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg tar med: og Dobra (som jeg ikke fant bilder av) Virker forresten til å bli et litt annerledes treff enn i Oslo.. ^^ Endret 19. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Er ikke Dobra fra USA? Skal være "OK" har jeg lest. Finner ei heller bilder EDIT ADD: Hva mener du med annerledes enn Oslotreffet? At det blir mer personlig enn folk som sitter langt fra hverandre på forskjellige bor? Endret 19. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Ja, noe slikt. I oslo var det mer treff.. her i Bergen blir det fest Me like! Dobra er norsk. Arcus som lager. Smaker utrolig lite, og derfor er kjempefint å blande med Finnes forresten mange typer dobra. Vanvittig irriterende at alt som har med alkohol, bilder og informasjon på norsk er passordbeskyttet og bare firma får lese... Endret 19. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ah så pass ja. Vel de skal ha nytt treff igjen den 28. De har lang liste over folk som kommer, deriblandt ei jente (jeg MÅTTE trekke ut ingen-jenter-på-nettet kortet). Kan hende det kommer en til, som også er på forumet men lurker mer enn det han poster. Han har nettopp tapt 500kr på poker så han er litt sur. Jeg ba han skrive seg opp og komme slik at han kan få drikke det vekk (500kr er mye for stakkaren). Pokeravhengig som f... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Var jo opptil flere jenter på sist treff i Oslo Hvem kjenner hvem her forresten? Endret 19. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sondre? Åssen visste du det? O_o Jeg kjenner forsåvidt bare Ståle og Snorre, så og si. Eplefe også, men om hun kommer vet jeg ikke. Også han jeg beskrev over her. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) @riot: Jeg er synsk Jeg kjenner egentlig ingen... Men vet sånn noenlunde hvem noen av de forskjellige er Endret 19. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Du er vel ikke en i klassen hans? Jeg foreslår å slenge opp lapper med navn og teipe de på seg. x) Lettere å huske OG se dum ut. EDIT ADD: Ah, du er Missy9001! Var med første gangen, sist gang så tok du buss ut og møtte ingen fordi du ikke ventet på svar i tråden om tidspunkt. Endret 19. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 nei... Jeg gikk i paralellklassen hans på ungdomskolen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Du er vel ikke en i klassen hans? Jeg foreslår å slenge opp lapper med navn og teipe de på seg. x) Lettere å huske OG se dum ut. Already printed out Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja får vel lage en jeg også. Tar noen med teip? Jeg hakke teip OG det snør/regner jo ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå