Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Tror vi med en gang kan utelukke faren for at vi blir for mange egentlig. Min erfaring er at man alltid blir færre enn forventet.

WhiteKnight: Bor du sentralt? Plass til mange?

Må forresten vite om vi skal ta med alkohyler eller ikke, så å bestemme oss etter vi møtes blir vel vanskelig da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor like ved danmarksplass, så det er jo ikke så veldig langt fra sentrum. Plass og plass.. veldig liten hybel jeg bor i ja. Men vi har jo hatt en god del der inne likevel :p

Kommer litt an på hvilken standard du trenger. Har en treseter og to sofastoler, samt et par saccosekker ^^

Det med alkohyler burde kanskje bestemmes på forhånd ja.. Jeg skal høre med de jeg bor hos om de orker å ha en flokk ukjente på besøk. Han ene nevnte senest i går at vi måtte finne på noe mer sosialt snart :p

Lenke til kommentar
Jeg bor like ved danmarksplass, så det er jo ikke så veldig langt fra sentrum. Plass og plass.. veldig liten hybel jeg bor i ja. Men vi har jo hatt en god del der inne likevel :p

Kommer litt an på hvilken standard du trenger. Har en treseter og to sofastoler, samt et par saccosekker ^^

Det med alkohyler burde kanskje bestemmes på forhånd ja.. Jeg skal høre med de jeg bor hos om de orker å ha en flokk ukjente på besøk. Han ene nevnte senest i går at vi måtte finne på noe mer sosialt snart :p

Se om du ikke får hørt med de innen i morgen en gang, sånn at folk får tid til å forberede seg på fredagen (aka handle inn drikkevarer). ;) Og sakkosekker er koselig, bortsett fra at de bråker litt. Kommer også ann på hvor mange plastpellets det er inni da. Det verste jeg vet er sakkosekker uten nok plastkuler i. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg spurte, og det var forsåvidt greit. Men det er vanvittig liten plass her :p

Nesten litt komisk.

Meeeh. Lite plass er bedre enn ingen plass. Så lenge man har vinduer som kan åpnes for oksygentilførsel går det bra. ;) Husker vi var hos Blib på et av forumtreffene, og han hadde ikke så veldig stor kollektivleilighet at det gjorde noe. Snarere tvert imot, men vi fikk da plass alle sammen alikevel.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg spurte, og det var forsåvidt greit. Men det er vanvittig liten plass her :p

Nesten litt komisk.

Nå har jeg fått ordnet jobben. Jeg har leilighet med plass til alle (77m2) i Fyllingen, kan være her om ønskelig. Går buss fra sentrum ca hvert tiende minutt.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått ordnet jobben. Jeg har leilighet med plass til alle (77m2) i Fyllingen, kan være her om ønskelig. Går buss fra sentrum ca hvert tiende minutt.

Det er nok endel større enn her ja. Så det blir vel bedre å ha det hos deg. *oppdatere førstepost*

Lenke til kommentar

Så møtes ved blå stein for så å ta buss til fyllingen?

Noen ta med skilt det står Diskusjon på? Tenker på den/de som kommer og ikke aner hvordan NOEN ser ut. :p Selv kommer jeg til å stå bak Snorre ved hvert steg han tar. :ph34r:

Ser at det ikke står alder. Kan skrive opp 12 på meg. :ph34r:

19. :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...