KvitKnekt Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Det lurer jeg også på. Hvem av de jeg har satt opp kan IKKE komme? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan IKKE komme.. desverre Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Viser seg at jeg får problemer med å komme selv =/ Drar til Langesund på onsdag og blir til søndag og drar til Danmark på på mandag igjen. Men, Aids har lovet å bli med på neste, så da kommer vi! (forutsatt at noen har en seng til oss) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Nå blir vi jo nesten så få at vi bare kan ha en rølefyllefest hjemme hos noen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå blir vi jo nesten så få at vi bare kan ha en rølefyllefest hjemme hos noen Hvorfor ikke? Det er koselig det også. Men jeg er hvertfall fortsatt med på forumtreff. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi er nå fremdeles en gjeng som er med, blir det på fredag? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg må kanskje inn ekstra på jobb, men tror jeg skal greie å slippe. Regner med å få et endelig svar i løpet av dagen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Håper det. Jeg har fryktelig lite penger å rutte med frem til lønning om en uke. Så det blir desverre ikke mye mat eller drikke på meg den kvelden :/ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har faktisk litt mer lyst på en hjemmefest enn å gjøre det så formelt og dra ut for å spise... Trenger bare noen å ha det hos ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan vi ikke ha det hos deg da WhiteKnight Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe. Jo kunne hatt. Men tror det passer dårlig for de andre jeg bor hos Kan høre med de. Er jo nerder de og Men da blir det fyll.. bare så dere vet det ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe. Jo kunne hatt. Men tror det passer dårlig for de andre jeg bor hos Kan høre med de. Er jo nerder de og Men da blir det fyll.. bare så dere vet det ^^ *Humre* Men ja, hadde vært koselig å gjøre det litt uformelt. Jeg vet nå hvertfall en ting, og det er at jeg ikke kan ha det hos meg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan dra med en liter tequila jeg. >.> Om det blir noe, altså. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Høhø, rølpenerdefyll. Jeg er selvfølgelig med på det óg, men har fortsatt ikke fått endelig svar fra jobben. Ting tar tid, men det ser som sagt ut som det ordner seg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Tror vi får ta ting litt på sparket jeg. Møtes i sentrum eller noe, og så finne ut om vi skal hjem til noen, eller finne en plass å være i sentrum. Det viktigste er jo å møtes ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da er det kansje påtide å diskutere klokkeslett? sist gang ble det litt forvirring da det ikke ble bestemt før på selve dagen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er vel kanskje lurt ja. Jeg tenker kanskje klokken åtte er et bra tidspunkt å møtes. Så kan de som eventuelt ikke har så mye penger rekke siste vanlige buss hjem, og vi som holder på en del timer kan ta nattbuss. Eventuelt kan vi jo også møtes tidligere. Men hva synes folket? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Det kommer jo litt an på hva vi skal gjøre. Men jeg kan godt tenke meg å kanskje møtes litt tidligere. Then again klokken 8 er helt ok, hvis det passer for alle. Er det noen som tar med seg venner forresten? Eller er det no go? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 The more the merrier. Så om noen tar med seg en venn eller kanskje to er jo ikke det noen stor krise. Men hvis alle gjør det blir vi kanskje litt mange? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Gjør ingenting for min del, men det begrenser muligheten til hjemmefest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå