MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Også kunne jeg enedlig bevist mine Guitar Hero Skillllz Best av to x tre på pro faceoff? Velger tre sanger hver. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Tryller inn Kuroi-Neko på listen og jeg da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Begynner å bli bra med folk som blir med på treffet nå. Så var det bare å håpe at ikke halvparten faller fra eller noe. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Skal hvertfal gjøre mitt for å stille! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Begynner å bli bra med folk som blir med på treffet nå. Så var det bare å håpe at ikke halvparten faller fra eller noe. Det er dette jeg er redd for. Ble jo slikt de andre gangene. >_> Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Men hvis Mimir og jeg kommer helt fra Hadeland får dere jammen meg stille dere også! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Om jeg er rundtom i Bergen rundt 20/21.feb kan jeg være med. Må innrømme at det enda er litt usikkert enda dog, vi får se Endret 8. februar 2009 av araziel Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Men hvis Mimir og jeg kommer helt fra Hadeland får dere jammen meg stille dere også! Haha hva skal Hadelandsfolket ned til Bergen for? Konsert eller noe sånt? Jeg blir å stille opp håper jeg. NÅ skal jeg på jobbintervju så, tudleloo. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er med hvis dagen passer. Mann, 22 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Overrasket over hvor mange som vil bli med nå! Er alle enig i at Fridays er den beste plassen? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er litt forvirret her - skulle ikke det flyttes til lørdagen, eller ble det ingen konklusjon? Førsteinnlegget sier fremdeles fredag. Lørdag 21. har flest stemmer nå i alle fall. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Vel, det har virket som om det er det samme for de fleste. Så jeg har egentlig bare latt det stå inntil noen kommer og krever noe annet Endret 9. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er alle enig i at Fridays er den beste plassen? Hvis servicen er like "god" som i Oslo så er ikke det ønskelig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må ha den i mine innlegg, så jeg ser hvor det bærer hen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neste gang vil jeg være med også. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nå synes jeg det er på tide å bumpe tråden litt.. Hva mener folket? Passer Fredag 20. februar? Skal det flyttes til lørdagen? Er alle enig at Fridays er den beste plassen? Komme med forslag til andre steder? Synes det er litt lite engasjemang. Må vel snart få bestilt bord også. MSN adressen min er: s c o r p i e r @ g m a i l . c o m for dem som vil legge meg til ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For meg passer fredagen best. Selv lørdagen også går Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For meg passer fredagen og lørdagen akkurat like bra. Så hipp som happ for min del. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Meningen at vi skulle spise noe eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå