Kiro Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er egentlig samme for meg, bare det ikke er for dyrt Lenke til kommentar
araziel Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kunne jo muligens blitt med jeg. Vi får se hvilken dato som blir valgt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Kan vi ikke bare si FREDAG 20. FEBRUAR KLOKKEN 20:00 Oppdatert førstepost! Så får den som vil protestere, protestere Endret 30. januar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg er med. Fridays er vel greit? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fridays kan fungere. Men har ikke de slik barnebord-voksenbord-opplegg. Så vidt jeg kunne se var minst en av de hittil interesserte/påmeldte under 18. Vil jo helst ha et sted hvor vi kan sitte samlet, selv om noen av oss myndige skulle få lyst på voksenbrus. ^^ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Den eneste grunnen til at de skulle opprette noe slikt er jo hvis vi sier "vi kjenner ikke hverandre egentlig, vi har møtt hverandre gjennom et forum og skal ut sammen". Da blir de skeptisk. Booker vi bare bord for X personer, kommer, og bestiller, så tviler jeg sterkt på at de begynner å snakke om at en vennegjeng må dele seg pga alder. Det eneste stedet som sa at det ikke hadde noen regler ift. alkohol var Bryggen Tracteursted, hvor det er dyrt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Fra Fridays: "Vi har ganske strenge regler når det kommer til alkohol på bordet når ikke alle er gamle nok.Vi serverer ikke brennevin til bord der det er gjester under 20 år, med mindre foreldrene er der. Dette kan virke veldig strengt, men vi ser oss nødt til å holde på denne regelen i helgene da det er mange gjester og dørvaktene har vanskelig for å holde oversikt. Men det går fint ann å dele opp selskapet i forskjellige bord om det er ønskelig. Og det var slik det ble i Oslo. Med en gang folk begynte å bestille øl, fikk vi beskjed om at alle som ville ha øl måtte sitte på eget bord.. Kjipt men sant Endret 31. januar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ok...da var det jo enda strengere i Oslo. Det fungerer vel greit hvis de som vil kan bestille øl og vin, uten at vi må sitte på to bord. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Det går jo også an, at hvis noen vil ha voksenbrus, å vente til senere på kvelden. Hvis vi starter treffet klokken 8, går det jo fint an å vente et par timer med voksenbrusen vel? Jeg har i alle fall ingenting imot det ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det går jo også an, at hvis noen vil ha voksenbrus, å vente til senere på kvelden. Hvis vi starter treffet klokken 8, går det jo fint an å vente et par timer med voksenbrusen vel? Jeg har i alle fall ingenting imot det ^^ For all del, hvis noen er så sugen på alkohol at de ikke kan vente noen timer, tror jeg de bør oppsøke hjelp. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det som hadde vært skikkelig kult hadde vært å vente til sånn....7 mars eller noe. Da er jeg også i Bergen liksom... Men jeg syns dere burde legge det til 13 februar om dere først skal ha det. Det er bursdagen min Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 7. mars blir vel litt lenge å vente tror jeg. Tror det er å tøye grensene allerede på 20. februar. Men det virker som om det er den beste datoen likevel. Jeg håper det er flere som melder seg på! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ettersom jeg jobber annenhver helg blir det litt trangt å få plass til ekstra ting i helgene. Skal riktignok ikke jobbe den 20, men skal på bowling/dans med jobben. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som kan fredag, men ikke kan lørdagen? I følge pollen er det det. For min del kan vi ta det lørdag i stedet. Fredag passer strengt tatt bedre (er større sjanse for at det er behov for folk på jobb lørdag), men har ikke noe pålagt overtid eller noe slikt, så jeg er med om vi flytter det til 21. feb. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mulig jeg er godt redusert etter fredagen men det er mer sannsynlig at jeg kan lørdagen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er egentlig samme for meg om det blir fredagen eller lørdagen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg blir å komme, uansett dato (med mindre en date står på datoen... :/ meh). Skriv meg opp, om du kan! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kommer vel om det blir helga 13-15 Februar. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis Mimir og meg selv kommer, har noen et sted vi kan sove? Har no slekt i Eidsvåg, men blir for langt unna. Desutten er min mors venninner i Bergen for pratsomme og gamle til at jeg orker å campe der.. :b Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Få den avstemningen vekk fra 20. februar. Den dagen passer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå