Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fridays kan fungere. Men har ikke de slik barnebord-voksenbord-opplegg. Så vidt jeg kunne se var minst en av de hittil interesserte/påmeldte under 18. Vil jo helst ha et sted hvor vi kan sitte samlet, selv om noen av oss myndige skulle få lyst på voksenbrus. ^^

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at de skulle opprette noe slikt er jo hvis vi sier "vi kjenner ikke hverandre egentlig, vi har møtt hverandre gjennom et forum og skal ut sammen". Da blir de skeptisk. Booker vi bare bord for X personer, kommer, og bestiller, så tviler jeg sterkt på at de begynner å snakke om at en vennegjeng må dele seg pga alder.

Det eneste stedet som sa at det ikke hadde noen regler ift. alkohol var Bryggen Tracteursted, hvor det er dyrt.

Lenke til kommentar

Fra Fridays:

"Vi har ganske strenge regler når det kommer til alkohol på bordet når ikke alle er gamle nok.

Vi serverer ikke brennevin til bord der det er gjester under 20 år, med mindre foreldrene er der. Dette kan virke veldig strengt, men vi ser oss nødt til å holde på denne regelen i helgene da det er mange gjester og dørvaktene har vanskelig for å holde oversikt.

Men det går fint ann å dele opp selskapet i forskjellige bord om det er ønskelig.

Og det var slik det ble i Oslo. Med en gang folk begynte å bestille øl, fikk vi beskjed om at alle som ville ha øl måtte sitte på eget bord.. Kjipt men sant Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Det går jo også an, at hvis noen vil ha voksenbrus, å vente til senere på kvelden. Hvis vi starter treffet klokken 8, går det jo fint an å vente et par timer med voksenbrusen vel? Jeg har i alle fall ingenting imot det ^^

For all del, hvis noen er så sugen på alkohol at de ikke kan vente noen timer, tror jeg de bør oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan fredag, men ikke kan lørdagen? I følge pollen er det det. For min del kan vi ta det lørdag i stedet. Fredag passer strengt tatt bedre (er større sjanse for at det er behov for folk på jobb lørdag), men har ikke noe pålagt overtid eller noe slikt, så jeg er med om vi flytter det til 21. feb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...