Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Ja jeg håper jo flere enn de som har skrevet at de kommer, kommer. Tipper flere vil komme frem i lyset når vi bestemmer hvor og når treffet blir.

Jeg har lett litt her og der på nettet, men har fortsatt ikke funnet et passende sted å ha treffet.

Wifi kan jeg ikke bry meg mindre om, og det er jo ganske mange plasser i sentrum det er åpne tilkoblinger uansett.

Hvis dere ikke vil offisielt si fra at dere vil bli med før dere vet noe mer sikkert, kan dere gjerne sende meg en PM, slik at hvis det blir meg som skal ordne med bestilling vet hvor mange vi blir og hva aldersspenn det går over :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i kontakt med noen restauranter for å høre hva som kan være en passende plass å ha treffet, har fått svar fra Fridays, Steakers, Bryggen Tracteursted og Era.

Fridays på Ole bulls plass: Går fint, kan gå i jeans og fine joggesko, ikke brennevinservering om det er folk under 20 på treffet.

Steakers: Må gå derfra kl 23, alle må ha gyldig bevis

Bryggen tracteursted: ledig plass, ingen spesielle regler angående alkohol (trenger ikke dele oss), heller ikke krav til klær

Era: Har stengt pga ombygging

Jeg har også sendt mail til Red Sun, men de har ikke svart ennå.

Kom gjerne med flere forslag og ikke nøl med å kommentere! :)

Edit: Forresten var denne siden ganske genial

http://www.oregano.no/restauranter/bergen/

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Tusen super takk!!

Skulle legge til en scrshot selv, men her kom du å gjorde det for meg :love:

Edit:

Kan de som har mulighet for å møte opp si fra i denne tråden? Istede for at alle bare stemmer uten at vi vet hvor mange som kommer?

Eventuelt skader det ikke med en PM om du vil være anonym og ta hele treffet med storm når du møter opp ^^

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Jeg er så og si 100% garantert med på treffet. Eneste som kan komme i veien måtte være noe innleveringer som plutselig dukker opp eller noe. ^^ Men tviler på det. Så jeg er med.

Du burde føre opp en liste i første posten over de brukerne som med stor sannsynlighet blir med. :)

Lenke til kommentar

Det er absolutt ingenting i veien for at ikke-aktive brukere blir med på treffet. Alle er egentlig velkomne. Til og med de som bare har en venn eller vennine som bruker forumet :p

Det er bare å melde seg opp!

Akkurat nå ser det ut til at det passer best med 20. februar for de fleste ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...