Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er det vinterferie? Sånt har jeg ikke hatt på flere år. ;)

Håper det ikke var for mye å rydde Peppep...

Neh...to runder i oppvaskmaskinen, så var det meste på plass igjen.

Må finne oss 20 stk Bergensere på forumet (må jo være et par og hundre, så kan ikke være så vanskelig) og raide en leilighet.

Vel, da er ikke min leilighet eller WhiteKnights hybel aktuelle i alle fall. Kan ikke være 20 stk her. Hvem har ledig enebolig i vinterferien?

:lol: Vi skulle hatt mer tid til å drikke oss full (men ikke spy-full -- ha pause mellom glassene, og ikke SYV glass med vin, Snorre x) lol) slik at vi kunne fått unnagjort noe kortspill og slikt. :)

Jevn oppoverkurve er bra. =)

Jeje, kanskje neste gang - og btw, curling kan være en interessant aktivitet - spesielt om man tar bussen fremfor bilen til iskanten (A)

Jeg var rimelig støl etter forrige gang jeg var på Iskanten. Bowling eller kino høres mer skånsomt ut. :p Men kino er ikke mye sosialt. Filmkveld hjemme hos noen, eller f.eks. tacokveld pleier å være veldig hyggelig. Eller en kombinasjon (hørte jeg taco -> film -> fest? :p).

Lenke til kommentar
Jeg bor i et kollektiv med fem andre, så det er litt avhengig av at stua er ledig, men det skal i hvert fall være plass til minst 20 personer her.

Er det like fint som Peppeps leilighet? :woot:

Remi: Lol, kakebaking faktisk. :p

Med på alt jeg. :D

PS: Jo jeg har en hobby - Thaiboksing. Noen som er med å sparre litt? :)

Lenke til kommentar
Thaiboksing faktisk.. lurer på hvordan det holder seg opp mot krav maga.. Ikke at jeg er noe god altså :p

Vi kan godt begynne å liste opp hvor mye bedre hver sport er, men blir mer heller at vi er fanboys av hva vi selv driver på med. :p

Døm selv :wub:

Muay Thai

Se filmen hos Youtube

Finner ikke full kompilasjon av Krav Maga, og gidd ikke lenke til 29083 videoer :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...