KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Du får følge med litt bedre fremmover da Tror alle som var på treffet på fredag vil ha flere. Det er vel mange som har vinterferie neste uke? Ikke jeg vel å merke, men det er kanskje flere av de som bor vekke som er hjemme? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det hadde iallefall vært kjempekjekt å funnet på noe i løpet av vinterferien Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Når er det vinterferie? Sånt har jeg ikke hatt på flere år. Håper det ikke var for mye å rydde Peppep... Neh...to runder i oppvaskmaskinen, så var det meste på plass igjen. Må finne oss 20 stk Bergensere på forumet (må jo være et par og hundre, så kan ikke være så vanskelig) og raide en leilighet. Vel, da er ikke min leilighet eller WhiteKnights hybel aktuelle i alle fall. Kan ikke være 20 stk her. Hvem har ledig enebolig i vinterferien? Vi skulle hatt mer tid til å drikke oss full (men ikke spy-full -- ha pause mellom glassene, og ikke SYV glass med vin, Snorre x) lol) slik at vi kunne fått unnagjort noe kortspill og slikt. Jevn oppoverkurve er bra. =) Jeje, kanskje neste gang - og btw, curling kan være en interessant aktivitet - spesielt om man tar bussen fremfor bilen til iskanten (A) Jeg var rimelig støl etter forrige gang jeg var på Iskanten. Bowling eller kino høres mer skånsomt ut. Men kino er ikke mye sosialt. Filmkveld hjemme hos noen, eller f.eks. tacokveld pleier å være veldig hyggelig. Eller en kombinasjon (hørte jeg taco -> film -> fest? ). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tacokveld-ideen høres fin ut Det er forresten vinterferie neste uke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Tacofilmfest! Yay! Det hørtes knall ut. Må bare få med oss noen som har stor nok leilighet (pokker, jeg må få ringt banken og få meg et lån så jeg kan kjøpe meg leilighet snart...) Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg bor i et kollektiv med fem andre, så det er litt avhengig av at stua er ledig, men det skal i hvert fall være plass til minst 20 personer her. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg bor i et kollektiv med fem andre, så det er litt avhengig av at stua er ledig, men det skal i hvert fall være plass til minst 20 personer her. Er det like fint som Peppeps leilighet? Remi: Lol, kakebaking faktisk. Med på alt jeg. PS: Jo jeg har en hobby - Thaiboksing. Noen som er med å sparre litt? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har det megatravelt med studier så spørs når jeg får arbeidet meg opp litt mer fritid igjen. Men ser ikke bort fra at jeg kan bli med på filmkveld eller noe. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Thaiboksing faktisk.. lurer på hvordan det holder seg opp mot krav maga.. Ikke at jeg er noe god altså Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Thaiboksing faktisk.. lurer på hvordan det holder seg opp mot krav maga.. Ikke at jeg er noe god altså Vi kan godt begynne å liste opp hvor mye bedre hver sport er, men blir mer heller at vi er fanboys av hva vi selv driver på med. Døm selv :wub: Muay Thai Se filmen hos Youtube Finner ikke full kompilasjon av Krav Maga, og gidd ikke lenke til 29083 videoer Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hehe.. mmmm,nei det gidder vi ikke. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Petter: Herlig, du får drive aktiv lobbyvirksomhet i mellomtiden. Snorre: Jeg og, snart eksamen igjen, men en kveld for avkobling trenger vi vel alle. Bør gjerne legge til "the aftermath" i trådtittelen nå, forresten. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal ikke slenge opp en ny tråd om nytt treff? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er en god ide... Hvem tar på seg oppdraget ? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Kan godt gjøre det jeg ^^ Er jo så erfaren vettø https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079345 Endret 24. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå