Jason P. C. Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Okey, så hvem er hvem på bildene? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 På neste treff holder jeg meg isåfall unna alkoholen. Jeg har ingen ambisjoner om å rote meg bort igjen. ^^ Og la oss isåfall holde treffet tidligere på dagen så det er lettere å komme seg hjem. Neida, men neste gang så HØRER du på deg selv når du sier at du ikke tåler alkohol så godt. Tidligere? Peppep sa jo at de som ikke kom seg hjem kunne sove der. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke min feil. Jeg installerte bare noen oppdateringer før treffet og slo av maskinen ved å tradisjonelt holde inne knappen. Går så fort da! Unnskyldninger, unnskyldninger. ;p På neste treff holder jeg meg isåfall unna alkoholen. Jeg har ingen ambisjoner om å rote meg bort igjen. ^^ Pff, du kom deg da hjem. Tidligere? Peppep sa jo at de som ikke kom seg hjem kunne sove der. Ja, sofaen(e) stod til disposisjon til jeg sovnet der selv (for å våkne før halv ni, rydde litt, legge meg skikkelig i sengen og sove like lenge en gang til). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Okey, så hvem er hvem på bildene? Jeg har skrevet navn på en del av bildene LINK Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Håper det ikke var for mye å rydde Peppep... Når blir neste treff? Det her var konge, må gjentas! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må finne oss 20 stk Bergensere på forumet (må jo være et par og hundre, så kan ikke være så vanskelig) og raide en leilighet. PS: Dibs on H&S Tyrkisk Peber neste gang. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er totalt med på neste i så fall Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 H&S'en fallt i smak ja Trenger jo ikke være noe offisielt "treff" heller, er bare å si fra om dere kjeder dere en kveld, og hvor dere bor ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med. bare si tid og sted så kommer jeg Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er totalt med på neste i så fall Ja du må baaare komme med på neste treff! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hihi. Ja får prøve på det. Men er ikke i Bergen så altfor ofte Men håper å fa vært med en gang^-^ Hadde vært koselig :3 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hihi. Ja får prøve på det. Men er ikke i Bergen så altfor ofte Men håper å fa vært med en gang^-^ Hadde vært koselig :3 Prøve å ordne et møte en dag du klarer å komme deg til Bergen, da. xD Hadde nok vært ganske koselig å få flere av ditt slag (les: jenter ) i treffene. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, det var veldig hyggelig av Ethram var der Får satse på at de andre blir fristet til å komme av å se tøffingene på bildene og ikke minst filmene Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi skulle hatt mer tid til å drikke oss full (men ikke spy-full -- ha pause mellom glassene, og ikke SYV glass med vin, Snorre x) lol) slik at vi kunne fått unnagjort noe kortspill og slikt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Det kunne blitt bra ja! Er det forresten noen som har hobbyer her inne? Kunne jo kanskje treffes andre steder enn på fyllefest ^^ Paintball? fotball? Tennis? Klatring? Trefelling? Gokart? Løping? Sykling? Fjellgåing? osv... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eller kanskje noe mindre ”krevende” som bowling? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Bowling er fett! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det er gøy med bowling selv om jeg ikke eier evnen til å treffe Edit: Selv om jeg var den eneste jenten på treffet, følte jeg at jeg var i godt selskap Endret 23. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Når har det blitt viktigst å vinne? Andre ting: Kino, Fototur, shopping ^^, Film-og-kake-kveld, ehm.. det jeg kom på i farten.. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) .. og hvorfor finner eg denne tråden i dag? Jeje, kanskje neste gang - og btw, curling kan være en interessant aktivitet - spesielt om man tar bussen fremfor bilen til iskanten (A) edit: trefelling[/qoute] ?! I Bergen? Endret 23. februar 2009 av bjorn.e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå