Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På neste treff holder jeg meg isåfall unna alkoholen. Jeg har ingen ambisjoner om å rote meg bort igjen. ^^

Og la oss isåfall holde treffet tidligere på dagen så det er lettere å komme seg hjem. :p

Neida, men neste gang så HØRER du på deg selv når du sier at du ikke tåler alkohol så godt. :p

Tidligere? Peppep sa jo at de som ikke kom seg hjem kunne sove der. :p

Lenke til kommentar
Ikke min feil. :lol: Jeg installerte bare noen oppdateringer før treffet og slo av maskinen ved å tradisjonelt holde inne knappen. :lol:

Går så fort da! :p

Unnskyldninger, unnskyldninger. ;p

På neste treff holder jeg meg isåfall unna alkoholen. Jeg har ingen ambisjoner om å rote meg bort igjen. ^^

Pff, du kom deg da hjem. :p

Tidligere? Peppep sa jo at de som ikke kom seg hjem kunne sove der. :p

Ja, sofaen(e) stod til disposisjon til jeg sovnet der selv (for å våkne før halv ni, rydde litt, legge meg skikkelig i sengen og sove like lenge en gang til). ;)

Lenke til kommentar
Hihi. Ja får prøve på det. Men er ikke i Bergen så altfor ofte :( Men håper å fa vært med en gang^-^ Hadde vært koselig :3

Prøve å ordne et møte en dag du klarer å komme deg til Bergen, da. xD Hadde nok vært ganske koselig å få flere av ditt slag (les: jenter :p) i treffene. :innocent:

:love:

Lenke til kommentar

.. og hvorfor finner eg denne tråden i dag?

Jeje, kanskje neste gang - og btw, curling kan være en interessant aktivitet - spesielt om man tar bussen fremfor bilen til iskanten (A)

edit:

trefelling[/qoute] ?! I Bergen? :p
Endret av bjorn.e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...