Snorre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jævligste kvelden jeg har hatt (sånn etter at jeg hadde gått, selve treffet var jo hyggelig) på lenge. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Haha tror jeg dør av latter her, håper det går bra Snorre! Men det var veldig koseligt ja. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Stakkars Snorre. Går det bedre, eller? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe.. Snorre ja. Det kommer nok ikke til å bli glemt med det første Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg ler av å lese dette Men bra at dere hadde det koselig da Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ah, var deilig å sove lenger enn til kl 8:30. Takk for hyggelig treff folkens, jeg koste meg. Snorre, du gjorde ingenting galt eller dumt (kanskje utenom i forhold til lommeboken), så det er ingen grunn til å ha fyllenerver. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nja, det var jo den lille episoden der han bannet Ueland også unbannet han noen timer senere. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det er bra at du kom deg hjem Snorre, var litt bekymret Nå først?? Jeg våknet alt for tidlig av en eller annen uforståelig grunn. *legge meg igjen* Jeg hang i leiligheten til mormor i noen timer, for å så ta første buss hjem i morges. Endret 21. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Var du ikke sykt trøtt da, Ehtram? Skikkelig aktiv tråd. WK, vi vil ha videoer og slikt. Spess når Snorre tok seg noen shots Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg var faktisk ikke noe særlig trøtt før jeg stupte i ti-tiden Nå holder jeg forresten på med å laste opp bildene fra i går. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å se filmene til WhiteKnight Endret 21. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da var bildene lastet opp LINK Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Dere kan nå se videoene her Skal fikle litt med temaet, så blir sikkert litt rotete av og til Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Haha, så fantastisk søt Snorre er på shottevideoen! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er Lovise registrert her? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har jeg sett filmene en del ganger og jeg ler like mye hver gang :!: . Jeg føler iallefall at treffet var veldig vellykket, (kansje med unntak vi ble i manko som Riot sier ) men jeg koste meg iallefall og håper at det blir et nytt et ganske snart. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 @stakan: Nei, hun bor her, hvem er du? Haha, så fantastisk søt Snorre er på shottevideoen! *måle nøøøøøøye opp i glasset* Herlig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Highlights fra treffet: - "Tequilaen smaker jo mye bedre enn sitronen etterpå." - *Peppep viser hvor mye raskere Windows 7 er på å boote i forhold til Riots OSX-maskin* Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke min feil. Jeg installerte bare noen oppdateringer før treffet og slo av maskinen ved å tradisjonelt holde inne knappen. Går så fort da! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) På neste treff holder jeg meg isåfall unna alkoholen. Jeg har ingen ambisjoner om å rote meg bort igjen. ^^ Og la oss isåfall holde treffet tidligere på dagen så det er lettere å komme seg hjem. Endret 22. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå