Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå først?? Jeg våknet alt for tidlig av en eller annen uforståelig grunn. *legge meg igjen*

fikk du pengs av andre petter? :)

Jeg hadde ikke kontanter. Men for ordens skyld, så forsvant alt jeg hadde liggende av snacks og pizza i løpet av kvelden, så føler at jeg har grei samvittighet likevel. :p

Snorre?!

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Jeg kom meg hjem med taxi. Kostet meg 400 kroner for svarte. ^^ Jeg kan ikke huske å ha gått inn døren hjemme, men jeg våknet nå opp i sengen min. Jeg drakk litt mer enn planlagt, huff. Så jeg kom til rette. Men noe sier meg av jeg glemte baggen min hos Peppep *shit. Skal se litt mer rundt etter den her i huset. Kanskje jeg glemte den i taxien. Gudene vet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Bagen ligger hos Peppep, ja. Vi prøvde å ringe deg, men du hadde lagt igjen telefonen din også.

Ok, godt å høre at den ikke ligger i en grøft et eller annet sted. *Puster lettet ut* På slutten av kvelden var jeg så full at jeg ikke helt visste hvor jeg gikk hen. Begynte å vandre et random sted før jeg fikk praiet en drosje. Jeg har virkelig ikke godt av alkohol. Ikke bare er jeg fyllesjuk som fy idag, jeg er også en del fattigere enn jeg hadde trengt å være. Nuvel. Man lærer så lenge man lever. Skal ikke dra den klassiske linjen, "Jeg skal aldri drikke igjen". Men det er ikke langt fra sannheten.

Lenke til kommentar
Bagen ligger hos Peppep, ja. Vi prøvde å ringe deg, men du hadde lagt igjen telefonen din også.

Ok, godt å høre at den ikke ligger i en grøft et eller annet sted. *Puster lettet ut* På slutten av kvelden var jeg så full at jeg ikke helt visste hvor jeg gikk hen. Begynte å vandre et random sted før jeg fikk praiet en drosje. Jeg har virkelig ikke godt av alkohol. Ikke bare er jeg fyllesjuk som fy idag, jeg er også en del fattigere enn jeg hadde trengt å være. Nuvel. Man lærer så lenge man lever. Skal ikke dra den klassiske linjen, "Jeg skal aldri drikke igjen". Men det er ikke langt fra sannheten.

Tror det var 7 vinglass og 5 shots siden du sa til meg "Jeg tåler egentlig lite av alkohol". Det stoppet deg tydeligvis ikke. Regne alkiss jo.. Neida. :)

Lenke til kommentar

Stakkars snorre.. Det var bra du kom deg hjem da. Jeg skulle jo bare opp og hente et glass vann til deg. Knuste det på vei ned, så måtte opp og hente nytt, samt sope ihop det knuste (lurer på hvor jeg gjorde av restene..). Men da jeg kom ned igjen var du bortevekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...