Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) >_> <_< snorre har forsvunet. følg med videre på TVN i morra. Endret 21. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Alle andre enn Snorre har dratt nå, Snorre finnes ikke noe sted. Har noen noe annet tlf-nr enn xxxx2653? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 jeg mente sonorre over der. jeg er hjemme. håper alle har kommet seg fram i livet også. SNORRE! petter kom seg hjem i livet eller? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, hjemme i live, og nå er det leggetid. Takk for et koselig treff, folkens. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 I'm home atlast! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 fikk du pengs av andre petter? bra du kom hjem. godt å vite, WK. Trodde dere ikke ville rekke bussen ,for å være ærlig Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Det gjorde vi ikke heller tok taxi! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Midlertidig.. skikkelig galleri kommer etterhvert ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Da var jeg Endelig kommet hjem. Har Snorre kommet til rette? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Nå først?? Jeg våknet alt for tidlig av en eller annen uforståelig grunn. *legge meg igjen* fikk du pengs av andre petter? Jeg hadde ikke kontanter. Men for ordens skyld, så forsvant alt jeg hadde liggende av snacks og pizza i løpet av kvelden, så føler at jeg har grei samvittighet likevel. Snorre?! Endret 21. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg kom meg hjem med taxi. Kostet meg 400 kroner for svarte. ^^ Jeg kan ikke huske å ha gått inn døren hjemme, men jeg våknet nå opp i sengen min. Jeg drakk litt mer enn planlagt, huff. Så jeg kom til rette. Men noe sier meg av jeg glemte baggen min hos Peppep *shit. Skal se litt mer rundt etter den her i huset. Kanskje jeg glemte den i taxien. Gudene vet. Endret 21. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Okey, så hvem er hvem på bildene? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bagen ligger hos Peppep, ja. Vi prøvde å ringe deg, men du hadde lagt igjen telefonen din også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bagen ligger hos Peppep, ja. Vi prøvde å ringe deg, men du hadde lagt igjen telefonen din også. Ok, godt å høre at den ikke ligger i en grøft et eller annet sted. *Puster lettet ut* På slutten av kvelden var jeg så full at jeg ikke helt visste hvor jeg gikk hen. Begynte å vandre et random sted før jeg fikk praiet en drosje. Jeg har virkelig ikke godt av alkohol. Ikke bare er jeg fyllesjuk som fy idag, jeg er også en del fattigere enn jeg hadde trengt å være. Nuvel. Man lærer så lenge man lever. Skal ikke dra den klassiske linjen, "Jeg skal aldri drikke igjen". Men det er ikke langt fra sannheten. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 God morgen. Ja vi tenkte å ringe TWFA også men var redd for permban. Hvorfor stakk du hjem? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 God morgen. Ja vi tenkte å ringe TWFA også men var redd for permban. Hvorfor stakk du hjem? Jeg vet ikke!!!! Det bare skjedde. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bagen ligger hos Peppep, ja. Vi prøvde å ringe deg, men du hadde lagt igjen telefonen din også. Ok, godt å høre at den ikke ligger i en grøft et eller annet sted. *Puster lettet ut* På slutten av kvelden var jeg så full at jeg ikke helt visste hvor jeg gikk hen. Begynte å vandre et random sted før jeg fikk praiet en drosje. Jeg har virkelig ikke godt av alkohol. Ikke bare er jeg fyllesjuk som fy idag, jeg er også en del fattigere enn jeg hadde trengt å være. Nuvel. Man lærer så lenge man lever. Skal ikke dra den klassiske linjen, "Jeg skal aldri drikke igjen". Men det er ikke langt fra sannheten. Tror det var 7 vinglass og 5 shots siden du sa til meg "Jeg tåler egentlig lite av alkohol". Det stoppet deg tydeligvis ikke. Regne alkiss jo.. Neida. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det burde ha gjort det. Nå sitter jeg her med fyllenerver og en dårlig følelse i hele kroppen. :\ Jeg går og tar meg en dusj eller noe. Endret 21. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg ble jo ikke full en gang, ei heller brisen, før jeg bevegde meg. Den Tyrkiske peberen glidde godt ned de utallige gangene, men etter så mange shots så var den drit sterk. >_> Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Stakkars snorre.. Det var bra du kom deg hjem da. Jeg skulle jo bare opp og hente et glass vann til deg. Knuste det på vei ned, så måtte opp og hente nytt, samt sope ihop det knuste (lurer på hvor jeg gjorde av restene..). Men da jeg kom ned igjen var du bortevekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå