Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fy faen, en meter høy, og du har tenkt å ha to stk med deg PLUSS en tung forsterker? x) Tror kanskje jeg skal ta med mine jeg. PS: Faen kom på jeg kunne skrevet et program til å laste opp og automatisk legge ut bildene med PERL. Føkk. x) Er jo over et år siden jeg sist dre med Perl så jeg ligger tynt ann der. Få se. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Ja jeg får se hvordan det blir etter jeg har pakket de inn.. Om jeg gidder å drasse de med meg eller ikke. Hva med perl? Hvilke bilde? ehm? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Perl er et språk. Nei siden noen nevnte de skulle ta med kamera, så tenkte jeg å gjøre det slik at jeg ordnet med en webside for treffet hvor den som tar med kameraet, kan laste opp bildene og de blir lagt ut med kommentarer, og slikt. Noe ála Facebooks galleriverktøy. Jeg er litt sent ute med det, men skal se hva jeg får til. Om jeg ikke blir ferdig, så håper jeg kameramann kan sende meg bildene per e-post så kan jeg få lagt de ut. Så har vi et lite galleri vi kanskje kan utnytte igjen til neste treff (dog, jeg må nok legge de inn manuelt men jeg sitter her nå med Dreamweaver og google x) hehe)! EDIT ADD: Snorre er ikke grønn mer?! Endret 20. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har slik gallerisak på domenet mitt, som jeg brukte til bildene jeg tok forrige forumtreff i oslo. Det domene er sagt opp nå, men jeg har det ut året Men om du vil mekke et galleri selv, og har bedre servere enn meg, så må du for all del gjøre det ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Stemmer. Jeg trakk meg som moderator for noen dager siden nå. Men gadd ikke å nevne det før det var offisielt. Har ikke kommet tråd om det i "Nyheter om forumet"-kategorien enda. Nuvel. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 @Snorre: Why, og er ikke dette endte gang du gjør det? @WhiteKnight: Lenke til galleriet så jeg kan ta en titt på det? Jeg fant et greit et (http://www.fotocrib.com/fotopanel/gallery.php) jeg kan bruke som utgangspunkt og så ordne på det selv. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Argh, faktisk så kan Fotopanel bare kastes. Møkk. Hvilket galleri bruker du, om ikke eget? Om mulig, kan jeg få ta en titt over det? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Galleri Synes du skulle ta utgangspunkt i det galleriet jeg, om du finner ut hvilket som er brukt Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Javascript faktisk. Så ganske greit ut det der! Hvem har laget det? Du? Tror du jeg kunne fått brukt det til oss her i Bergen? Enten på ditt eller mitt domene (http://rioteer.net - har intet der foreløpig). Så ganske bra ut, men vil gjøre et par endringer for å slenge med kommentarer og endre på størrelse, etc etc. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Nei det er ikke mitt. Det er et som er på one.com sin server. Finner ikke ut om det er public eller om det er noe de har kjøpt/lagd selv. Siden jeg ikke orker å gjøre så fryktelig mye på jobb idag så kan jeg jo surfe litt og lete etter et alternativ. Du har jo alltids Gallery Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 @Snorre: Why, og er ikke dette endte gang du gjør det? @WhiteKnight: Lenke til galleriet så jeg kan ta en titt på det? Jeg fant et greit et (http://www.fotocrib.com/fotopanel/gallery.php) jeg kan bruke som utgangspunkt og så ordne på det selv. Andre gang jeg trekker meg dette her, men denne gangen for godt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) NÅ har jeg lyst hjem! 20 minutt.. Håper jeg får laminert navnelappene.. Litt skummelt når sjefen driver å vandrer rundt her ^^ Endret 20. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Haha pass opp da. Vikke bli tatt, vel? Faen, føler meg dårlig. Kommer sikkert ikke til å drikke så altfor mye Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Faen, lamineringen gikk til helvette.. Det satt jo ikke fast! Så da får det bli rent papir Da stikker jeg hjemover. Vi snakkes klokken 8! Endret 20. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jau. Jeg håper på at min far kjører meg. x) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Møtes klokken åtte ja. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har gått på Ortun ungdomsskole og om han bor i en av blokkene så kan du glemme høytalerne med mindre du vil ha 200 ungdommer på døren som vil inn. Det er ikke langt fra Oasen, men har hatt skikkelig anlegg her før uten problemer. Men det er først en bakke, deretter en steintrapp, deretter fire etasjer opp uten heis. Til info hvis dere tar med noe uten sekkehjul. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er vel ikke noe gale med 200 ungdummer, så lenge man siler bort guttene. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Vel. Ikke faen om jeg tar med høytelerene Pakket de sammen, løftet litt, satt det opp igjen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vel. Ikke faen om jeg tar med høytelerene Pakket de sammen, løftet litt, satt det opp igjen Tar med mine jeg, da. -.-;; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå