Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haha, nei, og hun er borte hele kvelden. @Snorre: 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 10 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke si han PMet deg? Forbanna drittunge. Jeg sa til han at jeg skrev 47 med uhell og ikke gadd fikse på det. FAen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei, det står i profilen hans. @Snorre: Det var ikke meningen å være kryptisk, men det ble gjerne det likevel - så bare at du hadde glemt å endre "= 9 stk" i førsteinnlegget. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Sukk. Fiksa det nå. Endret 19. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rett skal være rett. Flisespikkeri er min beste egenskap. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tar nok med kamera ja. Skal fikse ferdig navnelapper på jobb i morgen, eller i alle fall se over de Har ikke word eller OO på pc'en min. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vel folk bruker min 'mal' foreløpig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Skulle også legge inn en med navn Are, aka Zealuu. God natt Endret 19. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 PS: Noen som har pokerchips?! Siden vi kanskje har kort? Sondre er sykt god i poker. Vi trenger kanskje to stk med det siden vi blir sikkert mange. x) Jeg har sjetonger. Er det interesse for at jeg skal ta det med? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) What's it with the ravin' rabbits? Updated: navnelapper.doc Endret 20. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 rabbids* (er ikke harer som du tror ). Nei tenkte det hadde vært morro så byttet avatarbildene til det. x) God morgen, btw. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Morn du! Var ikke litt av poenget å ha avatarene der? Jeg tok å kjente på høytalerene mine og forsterkeren.. og jeg kom frem til den konklusjon, at hvis jeg pakker de inn godt og fast nok, tror jeg det går fint å ta det med på bussen ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Blir det ikke litt for mye å bære på? Hvor store er de? Evt. bilde av de eller samme sett fra google. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Høytalerene er av typen: (Med svarte kanter) Og forsterkeren er: (Sølv) Endret 20. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du tar jo ikke med deg det på bussen. Erru gærn? Da er det bedre med mine Eneste problemet er jeg bor litt langt vekke og må gå 30min fra hus til busstopp, i nedoverbakke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Pytt! det er jo maks 45 kg. Pakker de inn og hiver de i en sekk. Har jo drasset på de før men men, dere får bestemme. Skal nå se om jeg får pakket de skikkelig inn først. Det er jo tross alt forumtreff, må ofre litt blod og svette Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Synes de så sykt høye ut så lykke til med det. xD Haaallo liksom. Nei, selv så lurer jeg på HVOR peppep skal ta oss med. Har gått på Ortun ungdomsskole og om han bor i en av blokkene så kan du glemme høytalerne med mindre du vil ha 200 ungdommer på døren som vil inn. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Heh.. De er bare 98cm høye (klikk på bildet). De ser store ut men er faktisk ganske små når du ser de irl Og så spørs det hvor glatt og slapsete det er ute.. idag på vei til jobb var det blankis mange plasser på vei ned til danmarksplass hvor jeg tar buss fra. (om jeg skal til sentrum går det en buss ca 10 meter fra utgansdøren så det går bra) Skulle hatt meg en ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå