Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg er glatt med! Juss er dødsgøy! Ble tatt av politiet en gang (de var på leting etter meg ) og vi satt oss ned på en benk og snakket. Jeg babla om hva jeg har lov til etc, så sier fyren at han har studert juss. Joda, der satt vi i en halvtime før de kjørte meg ned til Åsane politistasjon. Jævlig kul purk! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vi må vel snart lage en SOB - Siste Ordet Bergen. Gadd ikke å endre ikon, men Sondre er lagt til. navnelapper.doc Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Nja, hadde nok bare vært oss 4 - 5 stk der. Bergenserne her holder seg unna kafeene her på forumet. Bra du ikke endra ikon. PS: Noen som har pokerchips?! Siden vi kanskje har kort? Sondre er sykt god i poker. Vi trenger kanskje to stk med det siden vi blir sikkert mange. x) Vel siden jeg har satt standarden på navnelappene så kan noen andre legge inn "Eplefe/ Rebecca". Saksøk meg om du ikke vil ha navnet ditt her Epliss. Endret 19. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg nedlegger herved veto mot poker, ettersom jeg ikke kan det selv. Er forresten dritskuffet over at du ikke spurte hvor jeg fikk Carl fra, jeg var kjempeforberedt på å fremstå som stalker, før jeg innrømmet at jeg husket det fra forum.gamer.no. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg kan heller ikke poker. Det vil si, jeg vet sånn relativt hvordan det fungerer, og det er vel omtrent det. Har spillt Texas Hold'em et par ganger på Zune-en min. ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) HAHA JEG VISSTE DET! XD jeg lot VÆR å spørre fordi jeg tenkte du hadde det derfra. Oi shit nå lo jeg høyt hjemme. x) Stakkars far som tar seg en blund. Sondre says: Hmm Carina hadde sikkert vært med og drikke i morgen lol x) Carl Riot Ohr says: Spør hun da x) Sondre says: Er ikke online atm men får se ^Kanskje vi får en veldig pen jente på delings. EDIT: Noen sjekk editerte innlegget mitt over her. Eplefe -> Rebecca. Snorre, ta med Zunen. Jeg vil se den. Vi må I HVERT FALL få spille grisen og heidadame. Jeg eier i grisen, og heidadame er morro når man er full. :lol Løgneren også! Jeg eier! (a) Endret 19. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tja, kanskje jeg tar den med. Dog får du ikke testet lydkvaliteten på den hvis du ikke tar med dine egne øretelefoner/-plugger. Ledningen på mine øretelefoner røk. :\ Har ikke fått gått til innkjøp av nye enda. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det går fint. Vil helst bare se på den da jeg ikke er så opptatt av lydkvaliteten. Har aldri tafset på en men jeg har sykt lyst på en. Sluker så mye batteri om jeg bruker mobil som MP3spiller 24/7. (ikke at jeg har mobil... meh) Noen som tar med kamera så vi får bilder? Jeg vurderer å lage en liten webside hvor vi kan slenge bildene ut på. Spørs bare på om jeg gidder. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det blir jo i så fall Marthe og Carina. Kamera er bare gøy for utenforstående hvis halve gjengen skal få uanstendig høy promille. I vote no. Heiadame? Burde jeg ha hørt om det? Løgneren er sikkert genialt. Jeg tenkte egentlig bare på en "standard" drikkelek, dvs f.eks. at alle tallkort er antall slurker med drikke man kan dele ut til andre (man trekker 7, og gir da 3 til X og 4 til Y), og så er det noen spesialkort for å få gå på do, røyke, hoppe over en runde o.l. Men modifiserte utgaver av vanlige kortspill funker sikkert også bra. Btw, 229 svar for et forumtreff...før treffet faktisk er. Vi er ineffektive. navnelapper.doc Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg kommer til å filme med kameraet på pcen. Heidadame kan du google. Husker det ikke helt. ;> De andre du forteller om skremmer meg litt. Liker ikke styrte. Sist jeg gjorde det sovnet jeg også gikk jeg utenfor og spydde, for så å ringe damen (les: eks) og fortelle hvor høyt jeg elsket henne etc etc... lol. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er jo snakk om SLURKER, så ingen styrting. X antall slurker øl, vin, drink eller hva det måtte være. Funker ganske greit hvis det blir den berømte "pinlige stillheten" som det gjerne blir på treff, løser raskt opp stemningen. Så du skal slippe å bli pangfull og ta telefoner du ikke burde ta. Heiadame? http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 HeiDAdame. Ikke heidame. Jeg aner ikke hvordan man skriver det for å være ærlig. Får spørre fattern når han står opp. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er vel strengt tatt ikke så viktig. Jeg glemte polet før de stengte i dag, og når det egentlig ikke i morgen. Gah, stress. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen andre kan vel ta seg av det i morgen for deg, om du tar penger med (ehh, vi skal jo til deg så trenger ikke TA med). PS: Jeg vil tafse på mobilen din, om det er greit! Skulle kjøpe en, men venter heller på Pro2. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg vurderer å gå ned på polet i morgen selv, men tviler på at det blir noe av. Orker ikke å dra ned på polet ens ærend for så å dra hjem igjen. Stikker heller innom butikken og kjøper noen øl rett før vi møtes på den blå steinen. Ølsalget stenger vel åtte på hverdager hvis jeg ikke husker feil så da passer jo det bra. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 PS: Jeg vil tafse på mobilen din, om det er greit! Yup. Regner med å få samboer til å dra på polet før jobb i morgen. I "verste" fall har jeg en flaske JD stående, men det var egentlig ikke det som fristet. Og ølsalget er jo åpent til åtte, ja. Men Snorre, du skal vel ha vin? Mener å huske at din "to flaker vin på forumtreff"-plan slo an en gang tidligere. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Samboer dame eller mainn? Btw, legg til Sondre i førsteinnlegget, da. Soni1 (47) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) PS: Jeg vil tafse på mobilen din, om det er greit! Yup. Regner med å få samboer til å dra på polet før jobb i morgen. I "verste" fall har jeg en flaske JD stående, men det var egentlig ikke det som fristet. Og ølsalget er jo åpent til åtte, ja. Men Snorre, du skal vel ha vin? Mener å huske at din "to flaker vin på forumtreff"-plan slo an en gang tidligere. *Kremt host* Altså, dette har jeg da forklart et par ganger tidligere. Planen var altså å dele på vinen. Men det var ingen som ville ha. Så da ble jeg nødt til å drikke opp den første flaska alene. Og når den første var nede, så virket det plutselig som en god ide å åpne den andre. ^^ Endret 19. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 @Riot: WhiteKnight er jo ikke online, så da må Snorre bruke übermoddisskills for å få han inn der. Samboerdame, men mer "flatmate" egentlig, for vi har hvert vårt soverom. @Snorre: Ja, rart med det. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Oioi, evt. bilde? Endret 19. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå