Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke ta det etterhvert? De under 18 vil vel helst ha fest og så fest. Og det er vel litt meningen vi skal bli kjent med hverandre og prate sammen. Så personlig haller jeg litt mer mot å bare være hos deg. Men hvis alle blir enig om å dra ut så blir jeg jo selvfølgelig med :)

Lenke til kommentar

Jepp, greit det. Det ser ut til at Riot planlegger å bli uanstendig full. :p

Hot'n'Sweet orker jeg ikke, drakk alt for mye på det under Roskilde en gang, og har litt avsmak på det etter det. Én shot hadde kanskje gått greit, men en flaske? Neh. :p Tenker jeg holder meg til hvitvin og rom/whisky hvis jeg skal drikke sprit.

Fare for at det blir en slik:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
box.jpg

(Praktisk å være hos seg selv, trenger ikke å drikke opp. :p)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Bruker sjelden å drikke opp alt selv. Men så blir jeg så ufattelig gavmild når jeg er full også da.. Nesten litt skummelt av og til.

Og jeg har ikke noe imot å pakke ned igjen halvfulle spritflasker før jeg drar hjem.

Sitter å funderer om vi skulle hatt med noe. En eller annen aktivitet-ish sak. Jeg har i alle fall den erfaring at hvis vi finner på noe alle kan være med på, så er det mye lettere å komme i prat. Som en drikkelek eller noe (ikke for å virke fjortis altså, men det er ganske heftig gøy noen ganger) :p

Lenke til kommentar

Giverlyst som stiger med promille er litt for kjent, ja.

Trenger jo ikke noe mer enn en kortstokk for å ha drikkelek/underholdning. Noe jeg forsåvidt ikke har, så hvis noen tar med er det fint, jeg glemmer sikkert å kjøpe. Kokkelimonke kunne også ha vært gøy, hadde vel blitt en del rare forklaringer utover kvelden. Mye kreativt man kan finne på.

Har forresten ikke anlegg, så ift musikk kan jeg stille med Spotify + dårlige PC-høyttalere. Evt kan Riot styre musikk hvis han skulle ta med laptop, men fremdeles med dårlige PC-høyttalere. :p

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å dele litt da. Jeg drikker faktisk ikke så mye, og tequila får jeg helt noia for uten sprite. :p De udner 18 må jo få smake på litt godsaker fra taxfreen de også (dette så du ikke, Snorre. :)).

Ja skal ta med MBPen. Kunne jo forsåvidt ta med Logitech Z4, men siden jeg bor på Espeland (Arna) og vi skal til byn -> fyllingen, så blir det litt problematisk for meg, haha. :lol:

Nei, men Pc (jada, har spotify) kan jeg ordne vettu. Har forsåvidt Usenet konto også så om vi trenger musikk så... >_>

Nei tilbake til treningsen. :)

Lenke til kommentar

@WhiteKnight: Jeg regner med å kjøpe kortstokk, men er ekstremt distré, så er fare for at det blir glemt. :p Har dessverre ikke bil.

@Riot: Er da fullt lovlig å dele gratis til mindreårige privat. Ellers trenger du ikke å ta med PC med mindre du vil selv, har laptop, spotify og raskt nett til å hente ned det vi måtte mangle.

Lenke til kommentar

Dette her begynner å utvikle seg til en uanstendig fyllefest. ^^ Huff, får seg om jeg orker å drikke så mye. Jeg haaaater å være fyllesjuk. Lever på lite penger for tiden. Men jeg satser på å hvertfall kjøpe med meg en flaske vin så jeg blir god og brisen. Hvis jeg da ikke bare skal satse på å snylte på denne givergleden to av dere nevnte. :p

Og det kan hende at jeg drar med meg en kompis, men slett ikke sikker.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Du offrer jo alltid litt penger ved å spante en pils på folk, så litt drikke skal du få, men kjekt om du tar med deg noe i tillegg. :lol:

Selv må jeg stjele litt penger av fattern. Regner da med at vi vil ha mat i tillegg, lizm. Jeg må vel også ha med noen sitroner og en sprite. Dyr affære. 500kr for tequilaen alene, og vodkaen aner jeg ikke siden den er Polsk. :lol:

Taxfree :new_woot:

EDIT ADD: Har ikke akkurat tenkt å drikke meg så pass full at jeg dummer meg ut og spyr. Klarer fint å oppføre meg, bare sånn at Peppep vet dette. :p God å ha i selskap, jeg! :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Du offrer jo alltid litt penger ved å spante en pils på folk, så litt drikke skal du få, men kjekt om du tar med deg noe i tillegg. :lol:

True dat. Mat kan vi vel egentlig handle før vi tar bussen ut til Fyllingsdalen. Er ikke verre enn at vi stikker innom en butikk og kjøper noen frossenpizza og litt chips/nøtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...