mcgroven Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Selv om verdensøkonomien sliter, vil spillsalget trolig få nok et rekordår. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bare de fortsetter å komme med gode titler, så fortsetter jeg å kjøpe de. Enkelt! BTW, skriveleif i ingressen (en rekordår)... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kanskje litt vel naivt, eller kanskje nedtalende, å mene at "hardcore-spillere" ikke har peiling på hva som skjer med verdensøkonomien. Jeg vil tro sjansen er større for at de fleste vet såpass at det hjelper å fortsette de vanlige handelsrutinene, om ikke mer hyppig, for å støtte opp økonomien. Slik jeg ser det er denne veksten et resultat av at folk får med seg at spill ikke er så værst, slik at det blir større etterspørsel og spillmarkedet får dermed mer å gå på. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kanskje det er vi hardcore gamerne som støtter firmaer som gjør at de ikke går konkurs der etter har vi reddet mange i fra å miste jobben sin. Enten er det de som ikke veit. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå er jo spill såpass billig at det ikke påvirkes så mye. Folk venter med å kjøpe ny bil, kjøkken eller tv, men har råd til å spandere 400 kr på et spill, spesiet et de har ventet lenge på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kanskje ikke så rart da både 2007 og 2008 har vært presset på med gode titler. Blir nok ikke noe dårligere i år. Killzone 2 kommer om ikke så lenge, så er jo Mafia 2 på vei. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det kan då ikkje vere mange vaksne spelarar som ikkje har fått med seg at verdsøkonomien går litt dårleg for tida. Nei, eg har meir tru på teorien om at spel ikkje vil bli altfor utsatt fordi det er snakk om relativt små investeringar. For min del skulle eg i alle fall ha svært dårleg privatøkonomi før eg ikkje klarte å grave opp nokre hundre kroner til dei spela eg har mest lyst på. Kay Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Latterlig teori fra han der. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Leste en gang at i økonomiske nedgangstider går det alltid bra for underholdningsbransjen. Folk må jo ha noe å ta seg til ikke sant. krisen vil jo først og fremst ramme de unge, og arbeidsledigheten kommer til å øke sterkt i den vestlige verden framover. Da er det kjekt å ha noen spill å bruke tida på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg