Tomzern Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Sjekk oppsettet mitt...Spørsmålet er som følger: Jeg får 7348 3Dmarks i 2001SE selfølgelig..Vil ha mer uten å bytte skjermkort...vil jeg merke en betydlig forskjell hvis jeg setter inn en 512mb ddr ram i tillegg??Hva annet kan jeg gjøre??Er det mulig for meg å komme opp i nærmere 10000 uten å bytte skjermkort?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Den gangen jeg oppgraderte fra 128mb ram til 384mb ram, så fikk jeg bare rundt 200 flere poeng.... Men det var vell og merke for over 2 år siden.... er mulig det har forandret seg nå... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 kan jo klokke skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 kan jo klokke skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 det er hastigheten ikke hvor mye ram du har som har noe å si. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hva med å laste ned de nyeste driverne og klokke skjermkortet litt? :wink: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 3dMark bruker egentlig relativt lite minne, og man pleier så vidt jeg vet ikke å tjene noe merkbart ekstra på mer minne. Da har jeg mer tro på generell sys-optimalisering med tweaking(slå av unødveninge prosseser) driveroppdateringer o.l. Klokking har heller aldri skadet noen(vel kansje noen, men du lærer deg det først så du ikke gjør noen tabber) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå