Icenor Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) $quickPost = ""; if($botAllowPublicPost == 0 && intval($my->id) == 0) { if ("blog" == fbdbCheck($_REQUEST['layout']) && "com_content" == fbdbCheck($_REQUEST['option'])) { fbdbDebug("Hiding Login or Register message in Blog layout."); } else { $quickPost = sprintf(_FBDB_LOGIN_OR_REGISTER_TO_COMMENT, $mosConfig_live_site); $quickPost .= "<br />"; fbdbDebug("User is not logged in and public posting is not permitted."); } Sier dette kodesnippet noe om hvor jeg kan finne og forandre det _FBDB_LOGIN_OR_REGISTER_TO_COMMENT viser på selve nettsiden? Dette er forøvrig et utdrag fra DiscussBot til Fireboard. Endret 19. januar 2009 av Icenor Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du må nok vise mer enn det. Tar jeg ikke helt feil så er det en konstant du prøver å endre Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ja det var kansje litt lite det der. Legger ved hele .php filen. Hvis jeg ikke tar helt feil produserer _FBDB_LOGIN_OR_REGISTER_TO_COMMENT settningen "You need to login or register to post comments." Det er linken til register jeg ønsker å forandre ettersom den linker til feil registreringsskjema. fbdiscussbot.txt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Unnskyld, men er dette en spambot? Hvis dette er tilfellet så trekker jeg meg ut Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) hehe nei det er en bot som lager en link i joomla artikkler og lager tråder i Fireboard forumet hvor kommentarer kan postes. Ligger på Joomla sine sider - http://extensions.joomla.org/extensions/3609/details Utviklet av ObjectClarity - http://www.objectclarity.com/index.php?opt...=view&id=22 Endret 19. januar 2009 av Icenor Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Greit, men denne fila må bli includert siden _FBDB_LOGIN_OR_REGISTER_TO_COMMENT finnes bare en plass Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ser ut som jeg fant det. I tillegg til .php filen fulgte det med en mappe med en haug med .php filer som representerte forskjellige språk. Og inn i hver av dem fant jeg selvfølgelig hva _FBDB_LOGIN_OR_REGISTER_TO_COMMENT skulle bli på de forskjellige språkene. Burde ha sett den med en gang Uansett takk for at du tok deg tid til å prøve å hjelpe meg og ha en god dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå