MDCCLXXVI Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Heisann! Noen som kan peke på mulig problem for meg i denne merkelige situasjonen? Husker ikke hva som skjedde, kun at jeg fikk en blue screen som jeg fikk fotografert, før jeg trykket på reset-knappen fordi den brukte evigheter på å dumpe physical memory. 30 sekunder per 5%... Det var kanskje ikke så lurt, i og med at jeg nå ikke får liv i PC'en lenger. Starter opp, viften på skjermkortet går 100% i ca. ett sekund, før den spinner noe ned. Så går det 5-6 sekunder før PC'en restarter seg selv. Dette gjør den to ganger før den bare bli stående å surre med sort skjerm. Har prøvd å bytte skjermkort, prøvd å ta ut to av de fire minnemodulene, prøvd med kun én minnemodul, prøvd å resette CMOS. Kan det være rammen som gikk til h*******? Fikk også for noen dager siden opp en melding fra Vista om at en av harddiskene var på vei til å ta kvelden, men dette tror jeg har med noe drive letters å gjøre, og et minnekort jeg tok ut av minnekortleseren mens skjermen var skrudd av (integrert minnekortleser i skjerm). PC'en skulle vel likevel fått opp BIOS-bildet selv om ingen harddisker var tilkoblet? Laster opp ett bilde av blue screen'en. Alle forslag mottas med stor takk! PS! hardware er som følger: ASUS Maximus II Formula Core2Duo E8600 8gb Corsair PC8500 Dominator GTX260/Radeon 4870 (prøvd med begge) Corsiar 620W PSU WD 300 VelociRaptor, Samsung 1TB F1 Endret 19. januar 2009 av Mr. Lid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå