Zeelot Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Hva skal til for å få militæret utsatt et år? Grunnen min er at jeg har en forretningsidè som jeg driver å tjener masse penger på, vil ikke røpe hva det er, men kan si såpass at timeslønnen min går i en eksponensiel vekst og at timelønnen min nå ligger på jevnt 300kr timen. Spørsmålet er at jeg vil tape masse penger ved at jeg går i millitæret til neste år, og at markedet kan ta helt slutt osv. Er villig til å gjøre hva som helst og oppgi hva som helst som grunner for å utsette millitæret. Har vært på sesjon og der fikk jeg beskjed om at jeg tjenestedyktig og at jeg blir innkalt. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du skulle jo helst ha tenkt på dette før sesjonen da det er mye enklere å ikke bli kalt inn i første omgang. Men den enkleste måten om du ikke har noe imot å svindle litt er å f.eks gå til fastlegen fortelle om depresjon/angst, etc og få henvisning til psykolog. Psykologen kan enkelt frita deg fra militæret på mange måter. Enten så kan det hende at militæret lar være å kalle deg inn om du forteller dem at du sliter med angst og lignende og går til psykolog. Eller du kan fortelle psykologen hvor angst du har for militæret og få han til å skrive til militæret for deg. Skulle funke knall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå