tek73 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Dere vet sikkert at dere hjelper sånne mindre begavede dataindivider som meg med deres hjelp på disse sidene. Jeg synes likevel at jeg bør utbringe min takk til dere. Ps: Hegnar sauser om at man må ta betalt for internettjenester for at man skal få tilstrekkelig hjelp når det gjelder data. Dere er et bevis på at mannen bare prøver å tjene penger på alle oss mindre begavede i dataverden. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Takk! det er slikt som får oss til å holder på, og det er flere som legger ned mye mer arbeid enn det jeg gjør =) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Helt enig med tek73. Det er et flott arbeid som gjøres her av alle. Mye god kompetanse og hjelp her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 ja æ veit det *hostehosteharke* :smile: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Får vel ta litt av æren her jeg oxo selv om jeg ikke poster så mye. Men dere alle hvet jo at forumet blir aldri det samme uten meg :razz: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Ja, det er kjemekjekt at folk gidder å ta seg tid til å hjelpe folk med prblm og løse valg. (PS. Har noen erfaring med Daytona GF2 64MB PCI?) Lenke til kommentar
house Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 tror du får bedere hjelp her enn ved å ringe dyre kundeserice'er .... Housey Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Jeg har fått mye hjelp selv og takker for den. Håper jeg har hjulpet endel selv, men man vet jo aldri. Telcontar Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Quote: On 2002-01-19 16:24, house skrev:tror du får bedere hjelp her enn ved å ringe dyre kundeserice'er ....Housey Den skriver jeg meg under på. Takker for god hjelp. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Eg har iallfall lært mykje etter at eg kom inn på forumet i oktober eller deromkring. Har og formidla hjelp herifrå til andre, og rekruttert nye lesarar. Det fine med slike fora er jo at uansett kor mykje du kan så er det alltid eit område der ein annan kan litt meir, slik at alle kan lære. Takkar så mykje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå