Lamakar Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har hatt 4 stk Koss portapro igjennom mitt liv, og hvert eneste blir ødelagt. Greit at det har garanti, men er dette faktisk noe dritt? I så fall, hva annet funker like bra som dette bare at det holder mye lengre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 det er ikke dritt, men det er ikke bra heller helt ok. men legger du i 100kr mer får du noe som låter bra. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I sin prisklasse stiller de helt jevnt,mer bass enn konkurrentene og det passer så lenge du liker sjangrer som er spandable på bassen. Men konstruksjonsmessig har jeg også erfart at de streiker ganske lett. Tror jeg har hatt seks par som har blitt ødelagt,flere på samme måte. Sennheiser PX100 går for mye av det samme som Portapro og holder bedre etter min erfaring,men regn ikke med samme basseffekten så det er sagt. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tja. kan si så mye at Koss portapro er ikke det samme som det var før i tiden. Er en grunn til at prisen har synket med opp mot 500kr. De har byttet en del komponenter på det headsettet slik at prisen gikk ned og salget gikk opp. Men headsettet er faktisk ganske bra. Tror heller vi må rette fokusen over på din bruk. jeg har hatt et headset og dette har holdt nå i 6 år. Og dette er faktisk av den nye typen. Og jeg kan si at jeg har testet det gamle kontra det jeg har og jeg må si at den gamle versjonen er SÅÅÅ mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå