xClaymanx Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Har et lite spørsmål angåande en bærbardisk. Windows har sluttet å funke pga korrupt fil som ikke lar seg reparere. Har hørt snakk om en kabel jeg kan koble opp imot denne "2,5 disken og bruke USB'en på en annen maskin. Maskinen er 4 år så jeg regner med at det er snakk om en IDE disk. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn kabel. Er en del viktige dokumenter som vil bli slettet om jeg formaterer. På forhånd takk Endret 18. januar 2009 av xClaymanx Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Har et lite spørsmål angåande en bærbardisk. Windows har sluttet å funke pga korrupt fil som ikke lar seg reparere. Har hørt snakk om en kabel jeg kan koble opp imot denne "2,5 disken og bruke USB'en på en annen maskin. Maskinen er 4 år så jeg regner med at det er snakk om en IDE disk. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn kabel. Er en del viktige dokumenter som vil bli slettet om jeg formaterer. På forhånd takk Alternativer fra multicom: Sharkoon Drivelink 2.5"/3.5" IDE og SATA via USB MICROCONNECT USB IDE/SATA Connector for 2,5/3,5" harddisk. Med strømadapter Og fra Komplett: Hiyatek USB 2.0 til IDE/SATA Adapter /m strømforsyning. Jeg har denne selv, men har ikke prøvd 2,5" på den. Endret 19. januar 2009 av GullLars Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for svaret. tror jeg finner det jeg trenger for å få jobben gjort nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå