ttt Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 eg skal på nettverk og lurer på vilken program det kan vere lurt å ha med tanke på sikkerhet.. tenker spesieelt på hackerer... det er ikkje internett på nettverke... har panda antivirus.. og lurer på om eg skal instalere norton ineternett security eller sygate firewall, men eg veit ikkje om disse firewallene bare beskytter mot internet bruk... :-? Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Siden datatreffet ikke har internet, så regne jeg ikke med at det er noe spesielt stort. Da er det vel ikke noe særligt vits med firewall eller noe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 last ned en liten gratis firewall, som ZoneAlarm personal eller en annen ZoneAlarm personal er iallefall gratis til privat bruk - tar kanskje litt fikling til for å få dem til å fungere tilfredsstillende, men det er en effektiv måte å stoppe uønsket tilgang til maskinen,..,. www.Zonelabs.com - for ZoneAlarm eller PCworld.com sin firewall oversikt med download muligheter...enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå