CCola Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Når rammen på skjermkortet blir for varm, er det ikke mulig å få sjekket det opp noen plass? Og jeg syntes det er rart at jeg kan spille BF2 i 3 timer, mens jeg spiller cs i 5min før det krasjer, men det går bra mens jeg spiller i window-mode? Men ja, skal sjekkes ut når jeg kommer hjem. Takk for svar! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) ja. dette er skjermkortets ram som sakte overoppheter, du må montere kjølere på det og rense gpu kjøleren for hår og smuss.dette er lettest hvis du tar ut kortet først.eventuelt kan du klokke ned rammen. Nå har jeg kommet hjem, og jeg har renset og shinet skjermkortet (det var meget lite der dog). Og det ble ingen forskjell. Tenkte at stock-kjølern som var på kanskje var for dårlig, så jeg tok en 90MM vifte og satte rett nedenfor skjermkortet for å gi det enda bedre kjøling, men fremdeles ingen forskjell. Jeg vil heller si det ble mye verre, da jeg ikke engang kommer INN på CS. Hva sier dere? Skal jeg bare ringe Netshop, og sende inn skjermkortet? Edit. Og det er ikke hovedkortet det er noe galt med? Hvordan kan jeg være sikker på det? Er i Narvik for tiden, og kjenner ingen som nevneverdig låner meg ett PCI-e skjermkort for å teste. Mulig å gjøre det på en annen måte? Endret 20. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ett gtx 260 Black edition og har 23k feil på memtesten på OCCT. Fant denne tråden gjennom søk her på hardware.no Jeg har også problemer under spill - de fryser etter en tids spilling og det eneste som funker er å minimere spillet via ctrl-alt-delete også gå inn igjen i spillet. Når jeg er inne i spillet igjen er FPSen betydelig lavere enn den var før fryset skjedde... Er det memory på kortet som er problemet? Burde jeg sende inn kortet å få nytt? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Okei, another update people! Og jeg tror nok jeg fant ut feilen, grovt sett. Fikk lånt meg ett nytt skjermkort, og alt fungerer helt fint fint nå. Altså, skjermkortet er fyken. Det jeg ikke skjønner helt er hvorfor jeg greier å kjøre Battlefield i masse timer, men PC'en klikket av CS i 1 minutt.. Eneste jeg kan tenke meg til at er CS bruker en annen "motor" elsn? Iallfall, delvis løst. Edit. Og ja! Takk for alle svar, og alle som har hjulpet meg gjennom denne harde perioden Endret 21. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå