kasamo2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei, jeg har lyst og kjøpe øreplugger, de skal! Være ganske lydisolert. Jeg har lyst på sånn fordi de er mye mere isoler ans og mer bass. Skal bruke de på skolen, så hadde vært fint om de kunne være lyd isolerende. Kan strekke meg til 500kr vis det er veldig nødvendig. Men ikke noe mere siden det er øreplugger. Håper på mange svar:D Ps: Er ganske trøtt så viss det er en del feil, så si ifra(orker ikke å rette på alt nå og viss det er rotete) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har brukt Sennheiser CX300 lenge nå. Er meget bra isolering, meget bra lyd og i det hele tatt bra kvalitet. Det er naturligvis ikke noe monster av et headset, men det er jævlig bra til den prisen Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, trenger ikke noe monster men tror de derre skal funke fint:D Har jo hørt mye bra om sennheiser, har Akg headset nå. Vet jo att Sennheiser og akg er er en av de beste:D Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er som sagt veldig fornøyd med dem Kjøpte mine hos CDON, men ser ikke ut til at de har dem lengre. Mine ble ødelagt en gang, men det tok 4 dager så hadde dem sendt et nytt eksemplar. Bra kundeservice fra CDON må jeg si Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Er som sagt veldig fornøyd med dem Kjøpte mine hos CDON, men ser ikke ut til at de har dem lengre. Mine ble ødelagt en gang, men det tok 4 dager så hadde dem sendt et nytt eksemplar. Bra kundeservice fra CDON må jeg si Ja, jeg har kjøpt mine akg 530 headset derfra, er veldig bra service! Vis det er noen flere som har noen erfaringer så spytt ut! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Siden jeg likevel er her Skullcandy Full Metal Jacket er også høvelig ok ! Men husk isåfall å gå for 11mm.. Men de har dårlig kvalitet og høy pris. Men jeg digger den dype bassen dem har! Bare lov meg at du ikke går for Koss Sparkplugg Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ble ikke sparkplugg:P Ble sånna du får med sony ericson, men ett hakk oppgradert, litt kraftigere. Likte den dype bassen:D Da slipper jeg å betale porto også. Så fikk jeg med en pause ting så jeg ikke trenger å ta fram mobilen, i timen som ikke er lov:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Høres bra ut Vi har vel alle hatt det lille "lærer-problemet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå