Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har en god kompis som har en kjæreste. De har vært sammen ganske lenge og er ganske gode venner av meg, men det som skjedde var at for en liten stund siden så møttes jeg og kjæresten hans litt sånn tilfeldig og vi hadde ikke sett hverandre på en god stund. Vi fleipet mye med hverandre om blandt annet at hun skulle sove hos meg og at vi skulle ha sex osv, vi hadde en sånn fleipetone hele tiden så trodde ikke det var noe serriøst med det. Men litt utover kvelden får jeg en meld der hun spørr om hun faktisk kunne sove hos meg, jeg sa ja på en fleipete måte, men endte ihvertfall opp med at hun sov hos meg da... Hun er veldig frempå, rett på sak og tar mye insiativ noe jeg synes er veldig turn on så er ikke så lett å stritte imot når du egentlig vil, men samtidig skjønner at det blir helt feil Det ble ikke noe sex, er jo tross alt kjæresten til en av vennenne mine så ville egentlig ikke gjøre noe, men hun begynte å beføle osv og vi sov jo sammen da, i ettertid har jeg fått masse meldinger og vi har pratet kjempemye sammen, mange ganger har hun lagt opp til at vi skal få være aleine sammen osv.. Men det jeg ikke skjønner helt er hva hun vil, vi har som sagt en spøkefull tone mellom oss, kan snakke med hverandre og andre tror vi er sammen på en måte. Så plutselig kommer hun å sier at det er usikkert mellom hun og typen og at det begynner å gå til helvete, så jeg skjønner liksom ikke helt hva som skjer =S Skjønner liksom ikke helt om hun er serriøst, eller om det fortsatt bare er en fleip mellom henne og meg, som det ihvertfall fra min side startet med. Hun spør liksom om jeg elsker henne og masse sånn og at hun er glad i meg og ja er ikke så lett å skjønne om det bare er tulling lenger :S Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det der har jeg vært med på selv, flere ganger, og det er bare kjærringa som har "lyst på noe nytt". Hun får følelser for noen andre, og når hun får svar fra den andre enden, så begynner hun å fucke opp det gjeldende forholdet. Det der er altså et slikt klassisk scenario der fasiten er at du må få snakket med henne, og sagt at du IKKE vil ha noe forhold med henne. Dette kan sikkert virke som en løgn for øyeblikket, siden du helt sikkert har fått følelser for henne selv, men ikke har lyst til å ødelegge forholdet ditt med kameraten din. Derfor må du ikke leke passiv, hvor du bare fortsetter med en spøkefull tone, men heller SIER IFRA, om at det må bli SLUTT. Jeg regner også med du da skjønner at du må kutte all kontakt med henne for å komme over henne. Nå sier jeg ikke at du SKAL gjøre det slik, for du må selvfølgelig få lov til å finne ut av dette selv, men jeg garanterer deg at du vil spare deg masse bry med å gjøre det slutt med en gang. Endret 18. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Solution; si, ja jeg kunne ha elska deg, men da må du ordne opp i det forholdet du allerde er i! han er tross alt kameraten min, og jeg vil jo ikke ødlegge og sånn, men hvis det er det du vil så! med andre ord, la hun bestemme, men ikke vær utro mot kompisen din. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hun er på jakt etter en ny mann slik at hun kan dumpe kompisen din. Du er pokker meg ikke mye til kompis om du går på den der... Eneste riktige du kan gjøre er å sette henne på total ingore! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Enig med brutal_mann på denne her. Her kommer Bro's before ho's inn, og at hun i det hele tatt har nervene til å gjøre noe sånnt med deg mens hu er i forhold med kameraten din, viser at hun ikke er veldig mye å satse på. Her må du redde vennskapet ditt. Det kan hende at du har fått utviklet noen følelser for denne dama, men de må du bare ignorere nå. Snakk med henne, og si at hun ikke kan holde på sånn, og at dere burde kutte kontakten. Si til henne at du ikke ser for deg dere to i fremtiden, og at det ikke kommer til å skje. Da kommer hun enten til å finne noen andre, eller fikse ting med kameraten din. Jeg tror mest det første alternativet er det som kommer til å skje. Men når du har praten med henne, få henne til å snakke med kameraten din også. Han kameraten din fortjener noe bedre enn ei dame som sover over og er sexuelt tilnærmende med kameratene hans. I det hun sov over hos deg, og det ble litt befølinger og sånne ting, gikk det fra fleip til blodig alvor. Og både du og henne har gjort en kjempetabbe, og et svik mot kameraten din. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_* Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Opplevde at dama til en kompis ofte drev og klasset på og elget seg innpå meg når vi var på fylla, gjorde det noen ganger t.o.m foran ham. (Selv om han egentlig ikke så ut til å ta seg noe videre nær av det, kanskje fordi han stoler på meg.). Sa i fra et par ganger at det var upassende, men det forsatte gjerne senere. Nå spørs det jo om hun brukte meg for å gjøre ham sjalu (han var ofte fraværende når vi var på byen, hendte vi måtte lete etter ham), eller om hun faktisk var interessert gadd jeg egentlig aldri å finne ut av, jeg droppet egentlig ut av kontakt en periode for å gjøre det klart hva jeg mente. Den uskrevne regelen rundt her er: "Man ligger bare unna damene/eksdamene til kompiser", mye den samme holdningen som Smurfstafa nevner over. Blir så fort drama og elendighet ut av slikt. Er nok litt vanskelig om du har begynt å få følelser, men da er det bedre å gå "cold turkey" med en gang, før ting eskalerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå