AyeGee Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vurderer å kjøpe meg HTC Touch HD, men da jeg blir fort kald på fingrene, så ønsker jeg også ha noen vanter som fungerer med touchscreen. Fant denne siden: http://www.dotsgloves.com/ Er det noen som vet om disse eller lignende i norske (nett)butikker? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dette er en av ulempene til Iphone, at den reagerer på følsomhet og ikke trykk. Siden HD bruker en annen teknologi som reagerer på fysisk trykk så er ikke det problemet her. Du kan fint bruke vanlige vanter/hansker, men presisjonen blir det såklart værre med når man har på seg vanter/hansker. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ok. Tusen takk for hjelpen. Da skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Enig med Jonas. Om det fungerer med hansker eller ikke er avhengig av hvilken touch teknologi som benyttes. Hvis det f.eks. benyttes induktiv teknologi (dvs at touch skjermen leser den statiske elektrisiteten i fingeren) kan det bli et problem med hansker. Denne siden beskriver noen touchscreen teknologier som brukes av forskjellige produsenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå