Gå til innhold

Freelancer er noe dritt

Anbefalte innlegg

Ja det spillet er noe sugent dritt ikke en dritt spennende bare romkriger faen dette var tragiskt (glad jeg ikke kjøpte det ) (host host hehe..)

Styr langt unna dette er enkelt og greit et spill med drit bra grafikk men game playet stinker!

Gi meg argumenter på at det er bra.. (vis dere har noe da skjønner dere godt om dere ikke har :()

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det spillet er noe sugent dritt ikke en dritt spennende bare romkriger skitt dette var tragiskt (glad jeg ikke kjøpte det ) (host host hehe..)

Styr langt unna dette er enkelt og greit et spill med drit bra grafikk men game playet stinker!

Gi meg argumenter på at det er bra.. (vis dere har noe da skjønner dere godt om dere ikke har :()

1. Det er ikke dritbra grafikk på det.

2. Det var helt grei gameplay på det (blir kansje litt ensformig i lengden) men blir iallefall litt avkobling fra cs, ts og alt det der......

Siden du ikke kjøpte det så lastet du vel ned en demo? :roll:

Lenke til kommentar
Ja det spillet er noe sugent dritt ikke en dritt spennende bare romkriger skitt dette var tragiskt (glad jeg ikke kjøpte det ) (host host hehe..)

jobb med norsken din om du forventer at folk skal ta deg seriøst, og kom med noen ordentlige argumenter takk... har enda ikke prøvd spillet, men har vel tenkt til det...

Lenke til kommentar
jobb med norsken din ----- men har vel tenkt til det...

Det heter ikke tenkt til! Du kan ikke tenke til noe!

*norskfanatiker

jo, for tenk... er et helt vanlig uttrykk både i muntlig og skriftlig norsk, er i alle fall fullt ut akseptert på skoler her jeg kommer fra...

Lenke til kommentar

Prøvd det på nett da ? Det er morsomt å spille på nett. Det er en stort univers, og man har mange muligheter. Spillet har enda ikke blitt lansert i hele verden, og det begynner for fullt og dukke opp masse mods allerede. Med tiden kan det godt hende at det dukker opp store mods som kan forandre spillet fullstendig. Så det kan bli utrolig bra etterhvert.

Lenke til kommentar
jobb med norsken din ----- men har vel tenkt til det...

Det heter ikke tenkt til! Du kan ikke tenke til noe!

*norskfanatiker

jo, for tenk... er et helt vanlig uttrykk både i muntlig og skriftlig norsk, er i alle fall fullt ut akseptert på skoler her jeg kommer fra...

Å? Jeg leste et sted at engelskelevene på en skole lærte å snakke sånn som det ble skrevet... I am a boi istedenfor Ai æmm æ båy. Er det riktig, fordi noen skoler aksepterer det?

Ooooops. En smule off topic nå.

Lenke til kommentar

Hmm nei jeg har fullversjonen send enPM skal jeg si deg siden ;)

Har spillt spille litt nå for å gi det en sjanse og det blir nok en aveksling fra strategi og FPS ja og historien blir bedre så er litt mer positivt instillt til spille etter en del spilling ;) men jeg fikk fram en bra diskusjon da ;9

Weird? :shrug::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...