Valkyria Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 jeg prøver å spille av noen filmer i VLC mediaplayer, men alle filene jeg har vises med et blått/lilla filter over. er dette en bug i programmet, eller er det noe galt med alle filene mine? har prøvd å laste ned vlc på nytt men har samme problem Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 screenshot? husk å trykk delte cache and preferences når du avinstallerer Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 skulle til å ta screenshot, men nå er det fikset seg :S Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 skulle til å ta screenshot, men nå er det fikset seg :S haha ok heldig med den:) enjoy vlc<3 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du har ikke tilfeldigvis steam og spiller cs eller half-life? Det er en reaksjon der, har merket det selv. Hvis jeg har spilt CS og skal se på en avi-fil etterpå. Er hele bilde dekket av noe lilla-blålige-greier. Åpner jeg et fullskjermsprogram, ordner alt seg. Rare greier. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 har steam, men spiller left 4 dead der og det fikset seg etter jeg åpnet fullscreen i windows media player xD Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Se der ja, spill i steam og rar farge på videofiler i VLC = faktum. Hehe, null problem da, bare en liten bagatell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå