Gjest Ballgutt 15 år Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Da er ballet ferdig, og sitter igjen med ett eller to spørsmål. Det var mye dans og slik da det nærmet seg slutten. Så kommer en roligdanssang (med kjærlighetsemne) og jeg og ei jente går sammen. Er faktisk henne som vinker meg bort. Vi har drevet med litt "halv flørting" før, og er henne jeg liker for øyeblikket. Det som skjedde var at når sangen var ferdig og vi hadde holdt rundt hverandre og sånn så var det litt annen dans i 10 sek, før hun kysser ei jente rett foran trynet på meg. To ganger! Så jeg går bort og sier "Joiner jeg" eller noe i den duren. Da spøker hun seg unna det, og det blir ikke noe av det. Jeg sliter ikke med lav selvtillit, men har aldri kysset skikkelig før. Aldri klint før. Sliter med å gjøre det og. Tror dere hun misoppfatter meg eller noe siden jeg ikke kliner meg henne under roligdansen? Er det det jeg bør gjøre? For det klarer jeg omtrent ikke. For meg som aldri har klint før sliter jeg med å gjøre det første gangen. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 tja ta det slow, ta det som det kommer. Hjelper ikke å leke Steve Stifler så lett ekke det Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det skjer som regel ikke noe før du som gutten tar initiativ. Ergo så må du en eller annen gang bare hoppe i det. Spør deg selv følgende: hva er det verste som kan skje? Tror ikke du kommer til å slite med det resten av livet hvis du blir avvist for å si det sånn. Og det blir du nok neppe uansett hvis du er så close med denne jenten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får kanskje en faceslap eller noe..men har hun interesse og du har intersse så er det da bare å gå for det Lenke til kommentar
The King Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Funker å leke Stifler, tro meg =) Gjort det i 4 år nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Stifler? American Pie? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Her er det kun snakk om å ta sjangsene. Der du føler deg reddest, må du trosse det hodet ditt sier til deg, og ta sjangsen. Det funker å leke stiffler, men da må du ha selvtilliten bak det hele. Det hjelper ikke å ha de riktige ordene, hvis kroppsholdningen din viser det stikk motsatte. Vis at du er kongen av gata, og tar akkurat det du vil ha. Det værste som kan skje, er at du får avslag, og det er ikke så ille som hodet ditt forteller deg at det er. Og i det tilfellet er det bare å nyte jeg-turte-å-ta-sjangsen-følelsen du har, og move on. Det er MYE bedre å ta sjangsen å få avslag, enn å ikke tørre, og sparke seg selv i hodet resten av uken fordi du ikke veit hva som kunne ha skjedd. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 du er 15, take a chill pill. så du litt girl on girl action altså? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg hadde nettop fyllt 16 før jeg fikk spritet opp jente delen av livet mitt, har akkurat gått inni et nytt forhold, og håper det varer leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jesus, nå ble jeg litt missunnelig på deg som opplevde girl og girl action....neida Du, det å stresse med ting hjelper deg ikke, tro meg. Selv er jeg 17, og var i samme situasjon som deg og er det nesten litt fortsatt. Jeg traff det som skulle bli min første kjæreste sommeren før videregående på en fotballkamp før jeg egentlig bare tok sjangsen og sa at jeg gjerne kunne tenke meg å bli bedre kjent med henne, og vips så lå vi i ei seng og klina, noe jeg ALDRI hadde gjort før... Så, det handler egentlig om å tørre. Får du deg ett faceslap, så er det egentlig bare å gi faen i det og tenke at dama ikke er god nok for deg. Og det som sies med å leke Steve Stifler fra American Pie, det kan hende det funker, bare du ikke virker desp;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå