Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skjulte komponenter i bil

Thinker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker for svaret.

Hvilke komponenter og hvordan kopler du det?

alt etter hva du vil ha og hvilke muligheter du har i bilen din.

finnes ikke universelle komponenter du kan skjule i alle biler.

antagelig må du gjøre en del av jobben selv, hvor skjult vil du ha det?

Lenke til kommentar

Ja. Stemmer. Poenget er at jeg skal få frigjort den "vanlige" plassen for radio/cd i bilen da jeg skal benytte den plassen til noe annet.

Når det gjelder pris har jeg ikke peiling, men er ikke interesser i å "svi" mange lapper på detr der. Rett svar blir da sikkert "billigst mulig". Det jeg ser for meg, hvis det finnes komponeter er at jeg skjuler de under gulvet i baggasjerom. Der har 940 en "kjeller" med forh.vis god plass i.

Lenke til kommentar

så det er selve spilleren som er det store problemet?

du kan ikke ta ut/flytte noe fra konsollen din og sette inn spilleren der?

ser for meg at det kan bli vanskelig å gjenne denne helt bort og fortsatt ha displayet tilgjengelig og billig.

ang elementene, så er det ikke akkurat optimalt å gjemme disse under gulvet, men det funker jo sånn delvis.

jeg ville heller lagd plass til det ett annet sted...

Her har du en grei og rimelig spiller: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736

kjøp med "Pioneer CD-SR110 rattfjernkontroll" så kan du styre alt derifra.

da kan du gjemme spilleren under setet eller noe, men det blir en del kabling og slikt hvis du ikke skal ha den der den skulle vært.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Nei, da blir meningen med det hele borte.

Ser Bilradiospes. har noe som heter CUBE DVC-005. det hadde ikke vært mulig å montere den skjult og brukt en lcd-skjerm/fj.kontr. for styring? Cube har vel ikke radio, men det jeg fantaserer om er at deet kanskje går an å kople til en mp3 m/RDS radio på Cube`n?

Har mailet Bilradiospes, om dette, men har ikke fått noe svar av dem.

Lenke til kommentar

er mulig å bruke den CUBE DVC-005 som spiller, men så lenge det ikke står at den kan kobles til en mp3-spiller, så kan den nesten garantert ikke det.

de legger stort sett alltid ut slikt, så folk ser hva den kan og ikke.

men blir det noe lettere å bytte cd/dvd med en slik?

du kan riktignok ha 6 cd`r eller dvd`r, men det er jo gjerne ikke mer enn man får plass til på en mp3-spiller.

kanskje du kan bruke denne som som hoved-enhet og droppe hele spilleren:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736

Lenke til kommentar
Du har et poeng der, helt klart, men med noen kopi-cd`er som du har lagt inn på det du normalt hører på tror jeg at det holder for min del. Men det står at Cube er "mp 3 kompatibel"....

MP3 er ett musikkformat, ikke en spiller.

du kan brenne en CD med mp3 og spille den av, men ikke en MP3-spiller

men, 6 cd`r fulle med MP3 funker sikkert bra, selv bruker jeg kun ipod i bilene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...