Gå til innhold

Star Wars Clone Wars (animasjon filmen)

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mislikte den allerede, især fordi de første Star Wars-filmene var gode, men serien har blitt ødelagt av slikt tull.

Jepp, Star Wars 4-6 blir helt klart mye dårligere av at det kommer en animasjonsfilm.

Er dere seriøse?

Dere kan da virkelig ikke mene at de orginale Star Wars filmene blir ødelagt av dette? Da har man passe dårlig fantasi vil jeg si.. De orginale filmene er jo der, Clone Wars er ikke engang en del av de to triologiene.

Personlig likte jeg ikke Clone Wars i det hele tatt, men jeg syntes med en eneste gang det var tydlig at dette er ment for barn.. noe som er kjempe bra, om dem klarer å bruke Star Wars konseptet mer, dra det lenger, til en mer almen ting, uten å ødelegge episode 1-6. Man må da klare å se orginal trilogien uten å ha Clone Wars i tankene x) Det er jo ikke en del av den, viser jo hvor useriøst det er når de ikke har giddet å betalt de fleste skuespillerne som stemmer til figurene i filmen.

Det har alltid kommet masse tilleggs piss i Star Wars.. Som den utrolig patetiske Chewbacca serien, flere Ewok filmer og Droids.. sikkert mer også. Og alt dette har George Lucas hvert en del av, i enda større grad enn i Clone Wars også virker det som. Om folk synes tilleggs greiene ødelegger selve Star Wars synes jeg man burde klaget for 30 år siden.. ikke nå.

Star Wars konseptet er jo så orginalt og innvikla, synes virkelig dem har lov til å dra det ut i spill, serier og ekstra filmer uten å ødelegge den ekte triologien. x)

Føler folk at man får mindre status av å like noe som har samme tittel som det unger liker? :p Unger har da alltid likt Star Wars.. :ermm: ?

Lenke til kommentar
Yo mann, jeg vet at det er vanskelig å skjønne hva avsender mener over internett. Allikevel: hørt om ironi? Jeg trodde det kom tydelig fram at innlegget mitt var ironisk, nemlig.

Haha, okay x) Ble vell egentlig mest opphengt i han andre der, leste fort gjennom din å quota den og jeg x)

Lenke til kommentar
4-6 er fortsatt bra, men jeg synes jeg har lov til å bli irritert når de skal lage en animasjonsfilm basert på den serien.

Selvsagt må du få lov til det, men du bør kanskje komme med noen gode argumenter? Verken det at en 5-åring syntes den var kjempebra, eller at den opprinnelige triologien var suveren taler negativt for animasjonsfilmen. Du har ikke en gang sett den, men du velger likevel å irritere deg over den. Synes du det er like ille at barn leker med Star Wars lego? Selvsagt tenker Lucas profitt, og jeg kan ikke si jeg klandrer han for det. Han har laget en konsept som selger som gull, og jeg tror det er svært få som ikke ville ha utnyttet det maksimalt. Jeg ser heller ingenting negativt med at Star Wars-universet introduseres for små barn gjennom animasjonsfilm og leker. Det er da bare en fin måte å videreføre konseptet på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...