Gå til innhold

Star Wars Clone Wars (animasjon filmen)

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det jeg satt å sa til meg selv og, men trodde egentlig de lagde den mest for å gi en historie mellom episode 2 og 3...?

Ja den forteller vel en historie mellom 2og3, men den er vel en slags film som danner grunnlaget til serien som går på Cartoon Network og NRK Super. Så jeg tror ikke det er de voksne som er fokusgruppen.

Endret av STRAND1
Lenke til kommentar

Du trenger ikke se den da, den er myntet på barna. Bare ignorer den.

Jeg måtte derimot se den, ettersom jeg skulle anmelde den. Jeg tok altså en for laget, så dere slipper. Ikke se den. Tror ikke den slår an blant unga heller (alle under 10 jeg har spurt syntes den var middels til dårlig, så det virker ikke engang som om målgruppa lar seg fenge heller, ikke av hva jeg har erfart). Tørre og sjarmløse saker.

Lenke til kommentar
Forferdelig skuffende av Lucas & co å lage en barneserie ut av klonekrigen, faktisk helt horribelt... :(

Nå var det vel heller ikke George Lucas som sto bak animasjonsfilmen? Selv om han helt sikkert fikk en rimelig sum for bruk av konseptet.

Navnet hans var en av de første som dukka opp på rulle teksten...

Lenke til kommentar
Forferdelig skuffende av Lucas & co å lage en barneserie ut av klonekrigen, faktisk helt horribelt... :(

Nå var det vel heller ikke George Lucas som sto bak animasjonsfilmen? Selv om han helt sikkert fikk en rimelig sum for bruk av konseptet.

Navnet hans var en av de første som dukka opp på rulle teksten...

Og vi snakker om animasjonsfilmen, og ikke serien? Trodde ikke Lucas hadde hatt noe med produksjonen av filmen i det hele tatt jeg..

Lenke til kommentar

Da jeg var på min lokale platebutikk, som også selgerfilmer, var det en liten gutt (5-7 år) som kom og sa "Hei du, vi du se noe SKIKKELIG kult" og pekte lidenskapelig på Clone Wars før han begynte å lage lydeffekter som sikkert skulle etterligne romfartøy.

Aldri vil jeg ha noe med den filmen å gjøre.

Lenke til kommentar
Da jeg var på min lokale platebutikk, som også selgerfilmer, var det en liten gutt (5-7 år) som kom og sa "Hei du, vi du se noe SKIKKELIG kult" og pekte lidenskapelig på Clone Wars før han begynte å lage lydeffekter som sikkert skulle etterligne romfartøy.

At filmen tydeligvis gledet en guttunge, en som er i målgruppen filmen er ment for, kan da virkelig ikke brukes som et negativt argument mot filmen?

Lenke til kommentar

At filmen tydeligvis gledet en guttunge, en som er i målgruppen filmen er ment for, kan da virkelig ikke brukes som et negativt argument mot filmen?

ENig.

Lenke til kommentar
Trodde ikke Lucas hadde hatt noe med produksjonen av filmen i det hele tatt jeg..

Tviler på at de lager et SW-produkt uten at Lucas er innblandet. Og han får sikkert producer-credit selv om han bare titter innom settet en dag. Viktig å få navnet hans på rulleteksten. Og så eier han jo SW, så å si.

Lenke til kommentar

Nei, se den hvis du vil. Jeg ville bare få fram at jeg er passe irritert på den filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...