-Zoso- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kjøpte med en slik en Multicom 12,1" laptop for ca et år siden. Skjermen røyk for en stund siden (stor ripe over hele skjermen). Hørte med multicom om hvor mye rep. ville koste og fikk beskjed at jeg måtte ut med minst 4000.. Det er i bunn og grunn kun skjerm som trenger å byttes, noen som har noe forslag til hvor jeg kan får kjøpt skjerm sepparat og hvordan setter jeg denne på?!? På forhånd takk Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Etter LCD panelet er montert ut står det et nummer på det, det nummeret er det du skal søke etter når du ser etter nytt LCD panel. Disse har feks LCD panel. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Etter LCD panelet er montert ut står det et nummer på det, det nummeret er det du skal søke etter når du ser etter nytt LCD panel. Disse har feks LCD panel. Ggantisk kudos til deg ass! Multicom skulle ha 4000+porto for å fikse det, mens jeg får tilsendt splitter ny skjerm (ebay) for 1300... TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå