Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjett bilen ut fra hjulspor i snøen :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut ifra hvor mye snø bilen har dratt med seg kan det se ut som om det er snakk om en relativt lav personbil. Ingen SUV, firehjulstrekker eller lignende. Men det at det faktisk er spor der, og ikke bare en grop hvor for- eller bakhjulene har gravd seg ned, tyder på at bilen har firehjulstrekk.

Siden Audi med quattro er ute tipper jeg at det kanskje er en hvilken som helst annen personbil med akseptabelt firehjulstrekksystem. Subaru, Mercedes med 4-Matic, BMW med x-drive, Lancer EVO, Celica eller kanskje en eldre VW med syncro.

Lenke til kommentar
Ut ifra hvor mye snø bilen har dratt med seg kan det se ut som om det er snakk om en relativt lav personbil. Ingen SUV, firehjulstrekker eller lignende. Men det at det faktisk er spor der, og ikke bare en grop hvor for- eller bakhjulene har gravd seg ned, tyder på at bilen har firehjulstrekk.

Siden Audi med quattro er ute tipper jeg at det kanskje er en hvilken som helst annen personbil med akseptabelt firehjulstrekksystem. Subaru, Mercedes med 4-Matic, BMW med x-drive, Lancer EVO, Celica eller kanskje en eldre VW med syncro.

He-he! Bileiern blir nok kry når jeg forteller ham dette. Helt riktig at det er en lav personbil. Men det er faktisk FWD. Den ligner en båt, det er sikkert derfor det ikke er grop etter forhjulene

Lenke til kommentar
Det er ikke en nyere bil, siden han bekrefter at det nesten er en Flintstonesbil.

Beklager at jeg hermet etter bilmerket, men jeg hadde ikke oppdatert tråden, så jeg svarte før jeg så at noen andre hadde svart det merket.

Noget nyere enn en Flintstonebil, men ikke mye nyere. 1996 mod.

Njaa tror egentlig det der er båtspor jeg

Ha-ha! :thumbup:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...