Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Derbi GPR 50 Racing - Råd og tips?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Heisann.

Skal kjøpe meg Derbi GPR 50 Racing snart, og tenkte jeg skulle modde den litt så jeg får fart på den. Så har noen spørsmål:

- Finnes det norske (evt. svenske / danske) nettsider hvor jeg kan bestille sykkelen?

- Vil ha en toppfart på rundt 100 km/t, hva må til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Skal kjøpe meg Derbi GPR 50 Racing snart, og tenkte jeg skulle modde den litt så jeg får fart på den. Så har noen spørsmål:

- Finnes det norske (evt. svenske / danske) nettsider hvor jeg kan bestille sykkelen?

- Vil ha en toppfart på rundt 100 km/t, hva må til?

Tja, er jo så enkelt som å ha på et lett trimsett og dreve deretter.

Selv så foretrekker jeg å ha bedre drag og litt mindre toppfart. rekker om den klarer 90 og faktisk HOLDER 90 når der kommer motbakke, men da kjører man med full gass.

Mye bedre at den har godt drag og klarer 80 uten at du må gi full fyr på den.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vil helst ikke trimme da, men heller bytte ut noen deler. Skal ta vekk plomben / kjøpe effektannlegg, men det er det eneste jeg vet om som gir sykkelen bedre fart.

Lenke til kommentar

Effektanlegg og ei større dyse skulle vel gjøre susen :) Kommer jo litt an på hvilken dreving du vil ha òg... Stort bak og lite foran gir høy toppfart men lavere aks og motsatt. Det gjelder å finne en mellomting som du liker deg med.

Lenke til kommentar
Effektanlegg og ei større dyse skulle vel gjøre susen :) Kommer jo litt an på hvilken dreving du vil ha òg... Stort bak og lite foran gir høy toppfart men lavere aks og motsatt. Det gjelder å finne en mellomting som du liker deg med.

Stort bak og lite foran gir god aks og lavere toppfart

Stort framme og lite bak gir dårlig aks men bra toppfart

Det burde holde med effektanlegg og større forgasser, da klarer den 100km/t

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...