Gjest medlem-77217 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Heisann. Skal kjøpe meg Derbi GPR 50 Racing snart, og tenkte jeg skulle modde den litt så jeg får fart på den. Så har noen spørsmål: - Finnes det norske (evt. svenske / danske) nettsider hvor jeg kan bestille sykkelen? - Vil ha en toppfart på rundt 100 km/t, hva må til? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Be om å få den orginalt sånn den blir levert i spania.. Dette går på trimming, så tråden blir nok stengt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Heisann. Skal kjøpe meg Derbi GPR 50 Racing snart, og tenkte jeg skulle modde den litt så jeg får fart på den. Så har noen spørsmål: - Finnes det norske (evt. svenske / danske) nettsider hvor jeg kan bestille sykkelen? - Vil ha en toppfart på rundt 100 km/t, hva må til? Tja, er jo så enkelt som å ha på et lett trimsett og dreve deretter. Selv så foretrekker jeg å ha bedre drag og litt mindre toppfart. rekker om den klarer 90 og faktisk HOLDER 90 når der kommer motbakke, men da kjører man med full gass. Mye bedre at den har godt drag og klarer 80 uten at du må gi full fyr på den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vil helst ikke trimme da, men heller bytte ut noen deler. Skal ta vekk plomben / kjøpe effektannlegg, men det er det eneste jeg vet om som gir sykkelen bedre fart. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Spansk original gjør den ca. 100km/t med dårlig aks, 80 med god aks.. Trimming er det uansett hva du gjør bare den gjør over 45km/t Lenke til kommentar
Benor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Effektanlegg og ei større dyse skulle vel gjøre susen Kommer jo litt an på hvilken dreving du vil ha òg... Stort bak og lite foran gir høy toppfart men lavere aks og motsatt. Det gjelder å finne en mellomting som du liker deg med. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Effektanlegg og ei større dyse skulle vel gjøre susen Kommer jo litt an på hvilken dreving du vil ha òg... Stort bak og lite foran gir høy toppfart men lavere aks og motsatt. Det gjelder å finne en mellomting som du liker deg med. Stort bak og lite foran gir god aks og lavere toppfart Stort framme og lite bak gir dårlig aks men bra toppfart Det burde holde med effektanlegg og større forgasser, da klarer den 100km/t Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Eller bare montere originalt "spansk-sett", det følger jo med sykkelen og består av dyse, røret fra motor til svana og et drev forran.. Da har du 9 hk og en toppfart på ca. 100km/t Lenke til kommentar
Benor Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Stort framme og lite bak gir dårlig aks men bra toppfart Belager. Jeg mente selvfølgelig motsatt! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vi er desverre ingen stor fan av å fremme / bidra til at uerfarne sjåfører skal få trimmet mopedene sine og utsette både seg selv og andre for fare. Trimming av mopeder på allfarvei er mot loven. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg