ThomaZ86 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei! Har kjøpt meg en Acer Aspire One med Linux, jeg bruker DnB Nor som bank og lurer på hvordan jeg får Java til å funke i Linux. Har sett en del guider på nett hvordan jeg skal få det til men jeg skjønner ikke så mye... Her helt ny på Linux... Så hadde vært kjempe fint om noen kunne forklart meg hvordan jeg skal få til å få inn Java i Linux med norsk ord!! Hilsen Thomas Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 du må nok stille dette spørsmålet inne i gnu/linux delen av forumet Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hvilken Linux distro er det? Som regel kommer JRE ferdiginstallert med Firefox plugin. Denne forumdelen omhandler for øvrig Java programmering. Endret 20. januar 2009 av LordjOX Lenke til kommentar
sygard Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Det hele kommer an på om du bruker 32 eller en 64 bits linux er jeg redd. Bruker du 32 bits så er det ingen sak, installer java jre/jdk og den tilhørende firefox plugin'en. sudo apt-get install sun-java6-jre sun-java6-plugin Bruker du 64 bits derimot, så vet jeg ikke om det finnes noen løsning pr. i dag. Du kan fint finne og installere 64bit java jre/jdk, til å med plugins, men ingen jeg har testet fungerer til netbank løsninger. Min løsning ble en virtuell maskin med xp, da jeg hadde en liggende på serveren edit: glemte å si at jeg antar at du bruker ubuntu... Endret 26. januar 2009 av sygard Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 at han bruker linux betyr ikke at han bruker ubuntu. linux != ubuntu. Anbefaler at denne tråden blir flyttet til gnu/linux forumet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flyttes til GNU/Linux. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Denne tråden er identisk/kopi av en annen av samme bruker som er løst her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1063211&hl= Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da kan denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg