Gå til innhold

Omtale av Jurassic Park: Operation Genesis (Xbox/PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"]Hvorfor i ALL VERDEN brukte dere et TNT2 kort!?!? :lol:  :lol:  :lol:  

er ikke det litt "dårlig gjort" mot spillet, å ikke kunne gi screenshots med best mulig kvalitet? ser jo greit ut da men, hadde nok vært bedre med Gf4 ti/radeon 9700 ellerno - for dere har vel det?

1. Skjermbildene har ikke vi tatt, ettersom anmelderen hadde problemer med å ta egne skjermbilder fra dette spillet. De er offisielle fra utvikleren/utgiveren, så hvis du har noe å klage på kvaliteten på dem får du klage til dem.

2. Nei vi har ikke 9700 eller noe lignende. Som du selv sier står det at anmelder bruker TNT2-kort. Han gjør ikke det for moro skyld, men fordi han ikke har råd til å oppgradere. Skjermkort vokser ikke på trær om dagen.

Lenke til kommentar
"]ok ok ok ...takk for den hyggelige tonen... :cry:

Hva var problemet med mitt svar? Må jeg være fanatisk morsom og hyggelig hver gang jeg skal svare folk som klager på noe hos oss? Jeg syns ærlig talt ikke din tone var spesielt hyggelig heller. Nesten et hån mot oss og anmelders maskin. Se litt på deg selv før du kritiserer andre. Jeg svarte deg på dine spørsmål, var det galt? Er det nødvendig å dytte inn en smiley for hvert svar en avgir for å ikke virke sur?

Hvis du vil diskutere dette videre foreslår jeg at du tar det på PM slik at denne tråden holdes ren.

Lenke til kommentar

Jeg har lasta ned og prøvd demoen - det virker litt kult! Men det er visst mye mer i spillet enn i demoen(of course).

Skulle ønske at dinosaurene var enda mer detaljerte....men da hadde det jo selvfølgelig krevd mer av maskina da..

Jeg er jo JP-fan....har alle filmene - syns det er kult! Kan hende jeg kjøper dette spillet :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...