Gå til innhold

cm4 + nocd crack?

Anbefalte innlegg

Hei. jeg lurer på om noen har en nocd crack til cm4. Og hvordan er erfaringene med denne? hvor kan jeg evt. gå tak i en slik en?

Ikke den som ligger på www.gamecopyworld.com. Jeg har faktisk orginalen men ønsker bare å slippe å ta cd'n ut og inn hele tida så vi slipper å spekulere i omjeg har det orginalt eller ei.

på forhånd takk til alle snille sjeler som vil hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tøs

Det finnes ikke No-CD crack (tror jeg)

og det er uansett forbuddt!

No-cd cracks kan øke ytelsen i spill (fordi pc'n ikke trenger å vente på info fra cd'n, men bare leser av hdd'n), du bevarer cd'n mer, du slipper lyden av cd'n som spinner rundt i cd-rommen, og man slipper så klart å ta den inn og ut for hver gang man skal spille

sist jeg sjekka var ikke nocd-cracks forbudt. Du finner mange nettsider med disse (www.megagames.com, http://battlezone.agava.ru/crack-nocd.html, www.nocdcrack.de osv.) alle de er lovlige sider, disse sidene betegner "nocd crack" som "game fixes" eller noe annet fordi de nettopp kan hjelpe til i spill, men det er jo som sagt ovenfor at de blir som ofteste brukt av personer som har ulovelig kopiert software uten gyldig cd

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte spillet til 4.03, og la så inn en cracket .exe fil. Det står fortsatt v4.01 i selve spille. Vil oppdateringene fortsatt fungere eller må jeg legge inn crack til 4.03 for at det skal fungere?

Det har foresten kommet en ny oppdatering, expansion pack 2!

Lenke til kommentar

Det stemmer nok at 4,03 cracken på gamecopyworld.com funker. Hvis du laster ned oppgraderingen til version 4,03 fra sigames.com.

Jeg har forresten et rart problem med cm4, Bakgrunnen er den samme hele tiden. (Det er keeperen som slenger seg etter ballen) Den forandrer seg ikke selv om jeg har det på i options menyen. Hva kan være grunnen til dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...