Lars Vegas Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Når jeg beveger på musa kommer det en svak knitre lyd i høytalerne, noen som har vært borti noe lignende før?? Bruker ps2 porten. Men når jeg bruker headsett, er lyden borte!? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Quote: On 2002-01-19 02:30, Lars Vegas skrev:Når jeg beveger på musa kommer det en svak knitre lyd i høytalerne, noen som har vært borti noe lignende før?? Bruker ps2 porten.Men når jeg bruker headsett, er lyden borte!? Gi musa mat, så slutter'n å spise på membranen i høyttalern. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Har samme probelemet på min Acer Travelmate 527 laptop. Gjelder både med touchpad og ekstern mus. Problemet forsvinner med hodetelefoner :| Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Kan det være dårlig isolert høyttalerledning eller no slik? Kanskje ligger ledinga til høyttaleren sammen med ledninga til musa. Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hehe..jeg er så heldig at når jeg sitter med headsett på og stapper en CD inn i romen så hører jeg tekniske lyder som indikerer "noe" :smile: Ganske trivelig egentlig! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Musebevegelser lager lyd i høyttaleren når ledningen til musa ligger tett på høyttaleren. Fjern musledningen et stykke unna og prøv igjen. -P- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 On 2002-01-19 13:35, oxyde skrev: Hehe..jeg er så heldig at når jeg sitter med headsett på og stapper en CD inn i romen så hører jeg tekniske lyder som indikerer "noe" :smile: Ganske trivelig egentlig! Det er på grund av at cd-rom'en din bruker gor mye system-resursjer...når jeg skal laste en film eller lingnende fra ei plate så knitrer det oxo fra lydkorte mitt. Jeg skal kvitte meg med den actima 52x,pga dette problemet, og pga at den er "tregere" en plextorbrenneren min Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Jeg hadde problemet at det knitret i høgtalerene da jeg brukte cdromen, det er pga at den kabelen fra cdromen til lydkortet er for dårlig isolert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå