maisen7 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har veldig lyst på en iPhone. Og jeg lurer på et par ting: 1. Er det tungvindt å skrive sms med den? Siden det er touch.. 2. Jeg kjenner en som er ute og reiser i usa veldig mye, hvis jeg spørr han om han kan kjøpe med en til meg og han sier ja. Kan jeg bruke den på det abonomanget jeg har nå? Eller må jeg bytte det til noe annet? 3. Hvor mye koster den der, er det noe å spare på å kjøpe den der? Håper på svar Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Sms syntes jeg var helt for jævlig i starten, men har blitt mer vandt til det etter hvert. Skriver du mye sms vet jeg ikke om touch er telefonen for deg, men det er jo selvsagt smak og behag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg gikk fra HTC S710 (den med utdragbart tastatur) til Iphone og syntes ikke at jeg skriver noe saktere nå. Systemet er veldig intuitivt så jeg tror ikke det tar lang tid å venne seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå