alien_spiff Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 i går kveld gikk jeg tom for strøm på t68i(batteri indikatoren mente ihvertfall det), det var ved 21 tiden... jeg snakket etter dette i telefon i 47 minutter før telefonen slukket.. er det bare meg, eller er den strømmåleren ganske upålitelig? det sto at jeg hadde 7 minutter taletid igjen når det egentlig var tomt! utrolig! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 i går kveld gikk jeg tom for strøm på t68i(batteri indikatoren mente ihvertfall det), det var ved 21 tiden... jeg snakket etter dette i telefon i 47 minutter før telefonen slukket.. er det bare meg, eller er den strømmåleren ganske upålitelig? det sto at jeg hadde 7 minutter taletid igjen når det egentlig var tomt! utrolig! Det er ikke slik hos meg (har ikke studert det så mye.) Det er nok bare engangstilfelle! :wink: Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 tror nok det ja.. men det er ikke det som var det værste.. jeg snakka i 47 minutter... det er ikke bra... det blir dyrt syns jeg... venter på at chess king abbonomanget mitt blir aktivert nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå