Gå til innhold

U2 - No Line on the Horizon

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Kommer litt ann på hvor man står, skal man stå helt foran ved bandet koster det ca 100-130 euro, men skal du ha en helt OK middels plass blir det mellom 50-70 euro så det er ikke så veldig dyrt.

La oss si at du drar til paris da, får lett flybillett fra oslo/stavanger/bergen/trondheim til paris (charles de gaulle) for 2000kr tur/retur. Transport i paris er ikke så dyrt heller, 40-50kr for dagsbillett som gjelder metro/lokaltog, hotellrom får du for 300-500 kroner natta i et helt kurant 3-stjerners sentralt hotell. Hotels.com har mye gode tilbud. Trenger ikke nødvendigvis bli mer enn kanskje 5000 kroner for hele turen med billett, transport, overnatting og relativt enkel kost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi betalte ca 800-900 kr for billetter til ullevi.. Men er ikke sikker på hvor vi kan stå da, var en kammerat som skaffet. Hadde vært sykt kult å og være på den i london eller dublin også!

Endret av stwa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234

La oss håpe de spiller The Unforgettable Fire minst en gang i løpet av turneen, og at det filmes.

Jeg håper den 'faste' setlisten blir helt forskjellig fra Vertigo listen, men kjenner jeg bandet rett vil de spille halvparten av den listen om igjen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Satan for en rigg, gigantisk er vel det som beskriver det der best.

Så på setlisten, den virker flott, men skulle gjerne hørt noe fra de tidligste (f. eks New Year's Day, "40", I Will Follow, An Cat Dubh og Twilight).

Håper jeg får meg med en kamerat på konserten i Gøteborg, hvis ikke blir jeg rett og slett deprimert...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...