peder--- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nikon D60 eller Canon EOS 1000D til samme pris u/ objektiv; hvilket ville du valgt og hvorfor? Jeg er ikke noe flink på forskjellige benevnelser ol. så om dere kunne holde dere til standard norsk hadde det vært fantastisk! Lenke til kommentar
se# Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville valgt 1000D pga bildekvalitet, antall fokuspunkter og Live View. Men hadde jeg ønsket meg et objektiv som Nikon har, men ikke Canon hadde jeg gjerne byttet. Større er ikke forskjellen. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Eg kan vel egentlig sei som alle sa til meg for 1 veke sida når eg endelig kjøpte kamera. Kjøp det kameraet DU liker, som har best grep, og vist nokon venner eller noko har speilrefleks er det kanskje greit å kjøpe samme merke som dei så dåke kan byttelåne objektiver og div. utstyr. Men det er så minimale forskjeller på kameraene at du må velge det som du liker best, trur eg. Du blir garantert fornøyd. Eg kjøpte forresten EOS 1000D og er så langt KJEMPEFORNØYD Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nettopp kjøpt D60, kjempefornøyd! Men som nybegynner har jeg dog heller ikke noe å sammenligne med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå