Gå til innhold

skjule spill på pc

Anbefalte innlegg

hei. jeg vil ha et spill på pc-en min installert, men jeg vil at faren min ikke kan se at jeg har det. det er en laptop. jeg kan bare ta og avinstallere spillet å bare lagre savene på en minnepenn, men det blir slitsomt. pappa går inn på datan og bare sjekker litt hva jeg har litt sån av og til. og rydder opp og sånt. kan dere hjelpe meg med dette? takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener at du innstalerer spillet på en ekstern harddisk. Når du gjør det vil profilendin og slikt lagres i mine dokumenter. Dette vil gjøre det vanligere for faren din å finne spillet.

Dessuten må du å plugge ut den eksterne harddisken og gjemme den, ellers er det ingen vits.

Lenke til kommentar
Han mener at du innstalerer spillet på en ekstern harddisk. Når du gjør det vil profilendin og slikt lagres i mine dokumenter. Dette vil gjøre det vanligere for faren din å finne spillet.

Dessuten må du å plugge ut den eksterne harddisken og gjemme den, ellers er det ingen vits.

går det ikkke å få profilen på ekstern hd eller no sånt?

Lenke til kommentar
Jo, men da må du flytte den ut og inn i mine dokumenter.

Er faren din proff på PC? Hvis ikke bør du være safe.

ok iallfall bedre enn å avinstallere og installere hele tiden. ja faren min er ganske bra på pc

jeg kan vel også bare legge det inn i en annen mappe med saves som pappa vet jeg har spillet om og jeg får lov til å spille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...