Gå til innhold

Account Status: Frozen. Woot? [LØST]

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min WoW-konto gående med abonnement lenge, uten problemer. Så, plutselig for noen dager siden, står det når jeg logger inn "You have used your prepaid time for this account..". Jeg ble en smule overrasket, men tok det ikke så tungt med en gang, tenkte at jeg skulle fikse det i går, da jeg hadde planlagt en event i dag med guildet jeg er officer i. Jeg la inn ny subscription, det kom ingen feilmeldinger eller noe. Men Account Status står fortsatt på Frozen. Jeg er desperat, og hadde tenkt til å ringe Blizzard i morgen, men eventen skal snart starte. Jeg har ikke fått sagt at jeg ikke kan komme en gang, og trenger hjelp. Jeg har ikke mottatt noen mail fra Blizz eller noe, bare plutselig: Frozen.

Takk!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva jeg hadde på konto før og etter. Sukk.

Om du har nettbank står det vel en oversikt der.

Brukte Mastercard.

Uansett, vet nå hva som var feil! Kortet vi hadde registrert hadde gått ut i november, og etter 3 måneders-perioden gikk den ut i Januar. Jeg har fått ny e-mail siden den gang, og brukte den på det nye kortet. Blizz har vel registrert den gamle e-mailen. Så jeg skrev inn det nye kortet og den gamle mailen, og vips! Burde kanskje ha skjønt det, men det var en lettelse å få det til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...