[-GoMp-] Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 41.09 klikker hos meg da... får bare 640*480*8 *lol* rart i grunn..... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 "]41.09 klikker hos meg da... får bare 640*480*8 *lol*rart i grunn..... Hvem skjermkort har du? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Synnes at 41.09 har en bedre bildekvalitet en 40.72. Husker også at jeg hadde en del problemer med 40.72 (noen spill som hengte seg og så videre) men dette kommer jo selvfølgelig ann på systemet ditt. At jeg får problemer betyr ikke at du fpr det Oppsummering: 40.72 : Grei ytelse, forekommer ikke tegn til artifacts eller glitches. 41.09 : Noe mindre ytelse en 40.72 men bedre bildekvalitet og aa fungerer som den skal i morrowind blandt annet. 43.45 : Sikkert den beste bildekvaliteten, men aa fungerer ikke som den skal, spesielt i morrowind vises jaggies, og det forekommer av og til artifacts (glitches) uten at man har overklokket. Om dette er pga måten driveren behandler aa på det vet jeg ikke, men man mister ytelse ved å sette på aa men får ingen merkbar forskjell på skjermen (fortsatt kantete) 43.51 : Ingen vesentlig forskjell i forhold til 43.45. Aa fungerer fortsatt ikke i morrowind. Artifacts dukker fortsatt opp uten at man OC kortet. Ustabilt... Mener 41.09 er den beste av alle. Det var det for i dag på tide å legge seg Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Synnes at 41.09 har en bedre bildekvalitet en 40.72. Husker også at jeg hadde en del problemer med 40.72 (noen spill som hengte seg og så videre) men dette kommer jo selvfølgelig ann på systemet ditt. At jeg får problemer betyr ikke at du fpr det Oppsummering: 40.72 : Grei ytelse, forekommer ikke tegn til artifacts eller glitches. 41.09 : Noe mindre ytelse en 40.72 men bedre bildekvalitet og aa fungerer som den skal i morrowind blandt annet. 43.45 : Sikkert den beste bildekvaliteten, men aa fungerer ikke som den skal, spesielt i morrowind vises jaggies, og det forekommer av og til artifacts (glitches) uten at man har overklokket. Om dette er pga måten driveren behandler aa på det vet jeg ikke, men man mister ytelse ved å sette på aa men får ingen merkbar forskjell på skjermen (fortsatt kantete) 43.51 : Ingen vesentlig forskjell i forhold til 43.45. Aa fungerer fortsatt ikke i morrowind. Artifacts dukker fortsatt opp uten at man OC kortet. Ustabilt... Mener 41.09 er den beste av alle. Det var det for i dag på tide å legge seg Takk for tiden du brukte på detta, legger det inn så fort jeg får restarta pcen. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det var bare gøy å hjelpe. Har jo testa ut ganske mange drivere til Nvidia i det siste da. For meg ser det nå ut som driverene blir mere og mere optimalisert for FX og da kan det være lurt å holdet seg til den driveren som fungerer best for oss. I mitt tilfelle er det 41.09 som tydeligvis er den mest stabile og vennlige driveren (oc). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 eh? velger dere drivere basert på hvilke som fikk mest poeng i 3dMark, når dere fra før sikkert vet at Nvidia er kjent for å fuske med å optimalisere drivere spes mot 3dMark? selv ville jeg prøvd benchmarks i andre applikasjoner/spill... Opprinnelig sp.mål: tror du må ned i 29.XX serien drivere for å få et GF2 optimalisert driversett. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 eh? velger dere drivere basert på hvilke som fikk mest poeng i 3dMark, når dere fra før sikkert vet at Nvidia er kjent for å fuske med å optimalisere drivere spes mot 3dMark? selv ville jeg prøvd benchmarks i andre applikasjoner/spill... Opprinnelig sp.mål: tror du må ned i 29.XX serien drivere for å få et GF2 optimalisert driversett. Faktisk ikke... Velger hva som fungerer best og som har mest kompatibilitet. Hadde du gidda og lest resten av det som er posta så ser du at det også går på bildekvalitet. Mange av di driverne som har høy score har problemer med aa... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 eh? velger dere drivere basert på hvilke som fikk mest poeng i 3dMark, når dere fra før sikkert vet at Nvidia er kjent for å fuske med å optimalisere drivere spes mot 3dMark? selv ville jeg prøvd benchmarks i andre applikasjoner/spill... Opprinnelig sp.mål: tror du må ned i 29.XX serien drivere for å få et GF2 optimalisert driversett. Faktisk ikke... Velger hva som fungerer best og som har mest kompatibilitet. Hadde du gidda og lest resten av det som er posta så ser du at det også går på bildekvalitet. Mange av di driverne som har høy score har problemer med aa... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har GeForce 2 TI 64mbddr, AGP4x, ~400mhz, ~250mhz. :oops: "verdens beste kort" lmao Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Til gamle geforce 2 anbefales 2x til 3x driverene... Geforce 3 3x til 4x driverne. Geforce 4 3x til 4x tror jeg... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Really? Hm....jeg tror jeg skal teste det *driter i den stygge Xp-kompabilitets beskjeden* lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå