Plinge93 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er det noen som har eller vet om en bra bok om C# for nybegynnere? Den bør heldst være på norsk. Er ikke så veldig god i engelsk, og jeg tror det kan være komplisert nok med C# på norsk. Jeg er helt blank på dette området og tenkte meg at C# var et greit språk og begynne med! Takk for svar! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 hei var i samme situasjon som deg og jeg ble anbefalt og kjøpe en engelsk fordi norske kunne bli så mye feilinfomasjon og vanskelig å forstå. så jeg kjøpte murachs c# Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 hei var i samme situasjon som deg og jeg ble anbefalt og kjøpe en engelsk fordi norske kunne bli så mye feilinfomasjon og vanskelig å forstå. så jeg kjøpte murachs c# Åhh.. Takk! Skal se litt nærmere på den Men dersom noen allikevel vet om noen bra norske, så bare si i fra! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har aldri sett noen C# bok på norsk, men muligens det finnes en C# for Dummies eller noe slikt og da er de gjerne oversatt. Ellers så har du jo et fenomenalt forum her da, med hjelpere som kan svare på det meste... Et tips er å studere begreper som klasser, egenskaper og metoder. Begynn i det små med enkle CONSOLE programmer. Dermed har du friheten til å utforske språget uten å være begrenset av at du mangler kunnskap i hvordan windows programmer virker. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Min skolebok som jeg bruker nå på VG3: Programmering av dynamiske websider i C#. Gyldendal. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Min skolebok som jeg bruker nå på VG3: Programmering av dynamiske websider i C#. Gyldendal. Denne så bra ut! Tror jeg skal kjøpe denne. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Da var Programmering av dynamiske websider i C# på vei i posten til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå