Gå til innhold

cs:s zombie horde med botter?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
hei :D lurte på om jeg kunne få en guide om hvordan jeg kunne lage en lan server der jeg hadde metamod og zombie horde.. slik at jeg kunne spille med venner / botter :D noen som har en guide?

Redigering : siden ingen svarte fant jeg det ut selv .....

Lenke til kommentar

Meget flink!

Veldig få orker å ta seg av slike "jobber", eller lage store guides da du kan lett ordne selv av å søke litt.

Om du vil ha hjelp i framtiden vil jeg heller foreslå at du søker litt først, siden slike ting er veldig enkle om du deler de opp. (mener at om du først søker metamod guide, så zombie horde guide kommer det sikkert opp på google)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Meget flink!

Veldig få orker å ta seg av slike "jobber", eller lage store guides da du kan lett ordne selv av å søke litt.

Om du vil ha hjelp i framtiden vil jeg heller foreslå at du søker litt først, siden slike ting er veldig enkle om du deler de opp. (mener at om du først søker metamod guide, så zombie horde guide kommer det sikkert opp på google)

jeg installerte metamod og source mod ( veldig lett xD )

men her kommer problemet :'(

etter en source opdate virker ikke zombie horde lenger, så jeg puttet inn zombie riot 1.9, faktisk var det mye kulere :D

hvis noen vill ha lan med zombie botter kan de laste ned min server "kit" her : http://www.mediafire.com/?sharekey=eaa4753...be6ba49b5870170

hvis du er skeptisk kan du se en video jeg har laget her :

Endret av Rasmusx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ok hvor putter jeg modden din? altså hvor i steam mappa putter jeg den?

last ned filen, pakk den ut, kopier/klipp ut innholdet i den nedlastede cstrike mappen.

lim det in i : c:/programfiler/steam/steamapps/ -ditt steam navn- / counterstrikesource/cstrike

done :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
linken funker ikke ..

faen, det var min eneste kopi xD

Hadde vært jævla digg av deg hvis du gadd å lage en ny link som funker :innocent:

litt seint svar, men jeg kan lage en ny version etter sommerferien? :D

Ja det hadde vært digg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...