niruko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei! Jeg har anskaffet meg en nettverksharddisk: D-Link DNS-323. Denne er igjen koblet opp til Router D-Link DIR-655. Jeg driver i disse dager og digitaliserer alle CD'ene mine, ved hjelp av iTunes. Dette legges inn på den nye harddisken. Bildesamlingen er også lagt inn på denne harddisken, samt egenproduserte videoer fra ferier og liknende. Spørsmålet mitt er om det finnes noen "elegant" måte å få distribuert, eller gjort disse filene tilgjengelig for ande enheter? Bildene er for så vidt greit. De kan sees av de andre i familien som er koblet opp til nettverket, så PC til PC, eller rettere sagt Nettverksharddisken til PC er greit. Men................ Hvordan kan jeg får spilt av all denne musikken på stereoanlegget i stue, eller anlegget på kjøkkenet, eller hvor det måtte være? Kjøkkenet har foresten dette Nettverksanlegget. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=42467713 Jeg får i øyeblikket ikke tak i musikken på nettverksharddisken. Burde ikke det vært mulig? Hadde håpet å slippe å måtte gå via iPod, eller lignende.......... Hvordan får jeg også sett videoene (AVI-filene) mine på den store TV'en i stua? Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå